TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Konkurranse: Slagord for klubben!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #383239  av inzane2012
 
john_e skrev:TS-OGN kan ikke byttes ut til noe annet! Det blir bare helt helt feil! :)
grunnen til at vi vurderer å endre navnet til f.eks bare togn er for å bli en mer inkluderendes klubb, som flere har påpekt, så er det nok mange som har avensis, corolla, yaris osv som ikke er her inne pga di tror dette bare er ett forum for mr2, celica og supra...

MEN, ingenting er bestemt enda, så det er bare å komme med forslag enda :)
 #383243  av john_e
 
inzane2012 skrev:
john_e skrev:TS-OGN kan ikke byttes ut til noe annet! Det blir bare helt helt feil! :)
grunnen til at vi vurderer å endre navnet til f.eks bare togn er for å bli en mer inkluderendes klubb, som flere har påpekt, så er det nok mange som har avensis, corolla, yaris osv som ikke er her inne pga di tror dette bare er ett forum for mr2, celica og supra...

MEN, ingenting er bestemt enda, så det er bare å komme med forslag enda :)
Tanken er fin, men er det ikke bedre å legge til flere under modelltekniske diskusjoner? (da ser de jo at de også har lov) - Sportscar biten gjør jo at det høres så mye mere spennende ut :mrgreen:
Er på en måte en liten underliggende frykt for at fjerning av Sportscar kan "vanne ut" den interessante identiteten til forumet ;)
 #383244  av inzane2012
 
tja, jo, ser jo litt av poenget ditt :) men, tja, vi får se hva som skjer fremover :)

men hele greia er å prøve å fornye oss litt, jeg føler vertfall at ts-ogn har blitt på en måte sittende fast i sine egne spor, og at det har vert veldig lite som har skjedd her.

men uansett om vi velger å beholde navnet slik det er eller ikke, så kommer ikke det til å bli en besluttning som utelukkendes kommer til å skje av oss klubbledere.
 #383720  av chris
 
inzane2012 skrev:
john_e skrev:TS-OGN kan ikke byttes ut til noe annet! Det blir bare helt helt feil! :)
grunnen til at vi vurderer å endre navnet til f.eks bare togn er for å bli en mer inkluderendes klubb, som flere har påpekt, så er det nok mange som har avensis, corolla, yaris osv som ikke er her inne pga di tror dette bare er ett forum for mr2, celica og supra...

MEN, ingenting er bestemt enda, så det er bare å komme med forslag enda :)
Av og til må man fornye seg ja. Man må jo huske at TS-OGN het MR2-OGN før.. var sikkert en del protester da også :P
 #383776  av ArildM
 
Takk for bidraget Chris :)

Da ser vi klubblederne at disse trådene begynner å dø ut, så vi vil da informere om at vi strenger trådene søndag 20. Mars ~21:00.
Gi lyd hvis denne tidsfristen blir vanskelig å holde og kom gjerne med flere forslag før tiden går ut :)
 #384406  av mr292
 
er mange ordtak som hadde passet toyota generelt enn det passer til forumet her nå, for å ikke holde meg uten for så kan jeg komme med ett til.
Toyota - Change for the better (tar utgangspunkt i toyotas hovedmål, nemlig "Kaizen" som betyr å kontinuerlig finne på forbedringer, mer info http://en.wikipedia.org/wiki/Kaizen)

så til ett ordtak til klubben vår :P
er lite kreativ for øyeblikket, men synes "mer enn bare bil" som inzane2012 nevnte var veldig bra.

ellers har jeg noen:
"TS-OGN toyota/lexus spesialisten" - kom nettopp på at det er slagordet for adserø bil (importfirma i trondheim), så den utelukkes kansje.

"TS-OGN der kvinner møter menn" eller "datingsiden for kvinner." - :P
'
synes tidligere forslag er bedre enn mine :-/ det er vel ikke noe bra tegn, haha
 #384535  av ArildM
 
Da stenger jeg disse trådene, vi klubblederne ønsker å takke alle for bidrag! :)

Vi vil nå trekke oss tilbake og vurdere de forslagene som har kommet og etterhvert vil det bli offentliggjort hvilken logo og slagord vi vil bruke for klubben.
Siden vi tenker å bruke både logo og slagord til vår nye forside kan det ta litt tid før avgjørelse faller. Vi vurderer også å kjøre en poll hvis det ikke blir enighet internt om hvilket forslag vi ønsker å benytte oss av.

Takk så langt, dere blir holdt oppdatert etterhvert som ting skjer 8)
Klubblederne