TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Konkurranse: Slagord for klubben!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #382685  av MRPETTER
 
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:Vi har fått tillatelse til å bruke Toyota sitt eget slagord: Today, Tomorrow, Toyota, og under visse betingelser.

den orginale toyota logoen og slagordet er vertfall noe jeg mener burde vere på toppen av sida vår. Men, om det er stor motstand for det, så skal ikke jeg stå i veien for noe annet, så dere må ikke føle dere truet til å komme med andre forslag :)
Det er ett bra slagord :) Alikevel synes jeg ikke dere skal bruke Toyotas slagord uten å få fett betalt for det! Ts-ogn.no(og den andre nettsida) er jo den eneste plassen Toyota faktisk har god utvikling i Norge.Vi får sjeldent hjelp til papirer eller service når vi bestiller til full pris+moms.

Toyota Norge vet vel knapt noe som helst om denne sida??
Er helt enig i det du skriver Hans Martin
Personlig synes jeg ikke Today, Tomorrow, Toyota fenger så veldig heller
låter litt mere som en slurvete visjon en et slagord: )
 #382706  av john_e
 
Syns egentlig ikke at Today, Tomorrow, Toyota stemmer helt for forumet vi har her :) - føles litt stivt og offisiellt.

Vi skulle hatt en fin header som er litt up-to-date, stilig og sporty - noe som dekker både originale og modifiserte medlemsbiler ;)
 #382735  av ArildM
 
Ikke egentlig 8)


Men fortsett å kom med forslag :wink:
 #382995  av Scotty
 
Toyota - Kjør Dine Drømmer
Toyota - Din Toyota, Min Toyota(eller noe sånt? tenker på den reklamen som går for tiden)
Toyota - Led Veien
Toyota - Lidenskap Til Virkelighet
Toyota - Moving Forward
You asked for it. You got it. Toyota!
Toyota. Expect the unexpected.
 #383027  av ad92
 
Ts-ogn.no - Der lidenskap blir galskap.
Noe sånt :)
go for it!! :D

kan ikke være stivt å uberseriøst heller, må jo sie noe om oss :)
 #383031  av inzane2012
 
nei, noe überseriøst er vertfall ikke jeg så veldig interessert i, kan fort bli sett på som jeg gjeng med stive, kjedelige folk da, noe som kanskje Marius fint klarer å motbevise. men litt seriøst bør det vel kanskje vere, og ett slagord skal jo dekke alt som klubben står for, og der lidenskap bli galskap tror ikke jeg passer helt til akkurat det.
 #383040  av ArildM
 
Må komme med en viktig presisjon her: Synes ikke vi klubblederene skal skyve forslagene i for mange retninger hverken hit eller dit. Dette er en åpen tråd der alle slagord skal vurderes, selve slagordet blir avgjort av oss klubblederne og tråden her er ikke ment for å diskutere slagordet i større grad.

Når vi klubblederne føler at vi har fått inn nok forslag til både logo og slagord stenges trådene og vi vil velge ut det vi tre klubblederne føler passer klubben best. Setter et en løs tidsfrist på dette til ca. 14. dagers tid.
 #383049  av mr2storbrua
 
Noen forslag til som jeg må få skrevet ned:

ToyotaSamleplassen
Toyotas Samleplass (I dette tilfellet må man passe på at det ikke virker som en offisiell Toyotaside)
Her er det også tatt høyde for en evt navneendring (selv om dette ikke er på agendaen).
Gjerne et lite slagord bak dette også, som f.eks. der lidenskap blir galskap...
Ellers, dersom man ønsker å benytte seg av akronymer, slenger man et av disse bak et av de to tidligere forslagene:
Orakler, Guruer og Noen til
OrakelGruppen i Norge
 #383112  av Mr_Storbrua
 
TS-OGN
Toyota samleplassen, mer enn bare bil
 #383236  av john_e
 
TS-OGN kan ikke byttes ut til noe annet! Det blir bare helt helt feil! :)
ad92 skrev:
Ts-ogn.no - Der lidenskap blir galskap.
Noe sånt :)
go for it!! :D

kan ikke være stivt å uberseriøst heller, må jo sie noe om oss :)
Så enig, så enig ;)