TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Konkurranse: Klubblogo!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #384202  av Audun F
 
Jeg er forsåvidt enig der - bortsett fra at djevelhorn er utelukket for min del ;)
toyota_02.png
toyota_02.png (29.04 kiB) Vist 18333 ganger
toyota_03.png
toyota_03.png (24.47 kiB) Vist 18330 ganger
toyota_04.png
toyota_04.png (18.99 kiB) Vist 18330 ganger
 #384220  av john_e
 
Audun F skrev:Jeg er forsåvidt enig der - bortsett fra at djevelhorn er utelukket for min del ;)
toyota_02.png
toyota_03.png
toyota_04.png
Kule forslag Audun! Eneste er at jeg er sterkt i mot å modifisere det eksisterende navnet TS-OGN ;)
Kan absolutt se for meg å ha det der som klistermerke på mr2'en. Likte Oldschool-Japan feelen ;)
 #384224  av ArildM
 
Mange gode forslag her Audun :)
Men som sagt, TS-ogn vil nok forbli TS-ogn i enda en stund fremover :)
 #384314  av Scotty
 
MÃ¥ si at John og Audun sine forslag er veldig bra!

Synes det japanske krigsflagget virker ganske stilig å ta i bruk. Symbol som blir godt gjenkjent og passer godt til de japanske sportsbilene våres!
 #384327  av MR2i
 
Den siste der var fin! :)
Eneste som må gjøres er å lage streken rundt "sol-flagget", altså rammen rundt, må gjøres en liten tanke tykkere for at den skal sitte på plåt og klær...
 #384337  av Audun F
 
Litt mer sånn kanskje? ;)
toyota_02_4.png
toyota_02_4.png (23.15 kiB) Vist 18278 ganger
Den kan gjøres akkurat slik du vil ha den for print. Jeg tror også den vil kle svart/hvit som klistremerke på bil i alle fall... Den er enkel, men symbolet er lett å kjenne igjen og de fleste identifiserer dette symbolet med Japan vil jeg tro :)
 #384360  av chris
 
Jeg er uenig i at man skal bruke devilhorn på logoen. Da gjør man seg fort "ikke seriøs nok" ovenfor både litt eldre medlemmer, og kanskje også forhandlere man skal ha avtaler med etc. Dropp hornene, eller bruk de som en tilleggslogo for spesielt interesserte.
Samtidig er jeg FOR å ta bort "sportscar", og sørge for at dette blir en seriøs Toyota-klubb (som da antakeligvis også fanger Toyota Norge's interesse)
 #384362  av Audun F
 
chris skrev:Jeg er uenig i at man skal bruke devilhorn på logoen. Da gjør man seg fort "ikke seriøs nok" ovenfor både litt eldre medlemmer, og kanskje også forhandlere man skal ha avtaler med etc. Dropp hornene, eller bruk de som en tilleggslogo for spesielt interesserte.
Samtidig er jeg FOR å ta bort "sportscar", og sørge for at dette blir en seriøs Toyota-klubb (som da antakeligvis også fanger Toyota Norge's interesse)
+1 :wink:
 #384367  av MR2i
 
Jeg må si meg enig i det med devil-logoen.
TS-OGN logo.jpg
TS-OGN logo.jpg (141.35 kiB) Vist 18260 ganger
Et alternativ til sportscar kan jo være streetcar som gjør at man ikke trenger å endre noe som helst av domene osv.
Og streetcar må vel kunne tolkes som hva som helst av kjøretøy.. som er godkjent kanskje..
 #384372  av Audun F
 
MR2i skrev:Et alternativ til sportscar kan jo være streetcar som gjør at man ikke trenger å endre noe som helst av domene osv.
Og streetcar må vel kunne tolkes som hva som helst av kjøretøy.. som er godkjent kanskje..
Nå produserer vel Toyota møye annet enn akkurat biler som er bygd for gatekjøring? Streetcar høres kanskje litt vel gatebil/riskoker ut? :mrgreen: