TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter&Annonseringer fra klubblederene!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #390099  av Mr_Storbrua
 
ArildM skrev:Er nok en rettighet som ikke har blitt satt rett under oppretting av disse forumene. Med andre ord en bug :)
Medlemskontingent og andre større endringer vil bli tydelig annonsert hvis slike endringer blir innført, ikke vær redd for det :)

Yngve (mr2storbrua) retter nok opp i feilen straks, men det er viktig at vi får tilbakemeldinger som dette når endringer gjøres slik at vi vet at endringen fungerer for alle.
Han er ikke i nærheten av pc for øyeblikket. Men skal gi han beskjed at han har en jobb å gjøre :)
 #390102  av ArildM
 
Feilen skal være rettet såvidt jeg kan se så jeg tror du slipper å engasjere han :)
 #390112  av mr2storbrua
 
Skjønner problemstillingen, men saken er den at vi ikke vil ha for mange kategorier der det er lite aktivitet. I utgangspunktet var Sør-kategorien oppe til en rask vurdering, men siden dette hadde blitt den eneste som hadde manglet (i kompassretninger i det minste), så ble denne tatt med. Dersom dere er flinke til å arrangere treff i Midt-område skal dere heller bli belønnet med egen kategori :wink: Eller vil det bli bedre dersom vi kaller Nord-kategorien for Nord/Midt?
 #390114  av ArildM
 
Sånn geografisk sett så er jo ØstNorge, VestNorge, Midtnorge, Nordnorge sett henhold til lengde på landsdelene.
Ellers så er det jo høvelig nytt med såpass stor plass innviet til treff, så vi får heller forandre ved behov :)
 #390118  av inzane2012
 
bare trøndera som krever en engen landsdel for seg selv :P hehe

men ja, får heller se ann aktiviteten, men uansett så er det og ganske lite treff og sånt i nordnorge, med unntak av acr, så i utgangspunktet fant vi det greit nok å slå sammen alt sør-trøndelag og nordover til èn kategori...
 #390124  av inzane2012
 
ArildM skrev:Feilen skal være rettet såvidt jeg kan se så jeg tror du slipper å engasjere han :)
var min feil :) fant det ut nå :P

men flott du fikk ordna det opp for meg Arild :P
 #390135  av inzane2012
 
Vi vil nå innføre auto-sletting av tråder i kjøp og salg delen, først ut bli privatsalg og deler.

Auto-sletting vil tre i kraft 90 dager etter siste innlegg, vil oppfordre alle som har solgt varene sine, eller fått kjøpt det di er ute etter å skrive dette klart og tydelig i emnetittelen slik at vi slipper at folk på dag 89 uten innlegg plutselig ser en ting di er ute etter(men som er solg) og spør i tråden om personen fortsatt har delen, og dermed blir tråden liggendes i ytterlige 90 dager...
 #390176  av Zepticon
 
inzane2012 skrev:haha Zepti :) dere trøndere er like vanskelige å ha med å gjøre som bergensere :P :mrgreen:
Jeg er bare innflytta, nordfra;)
 #390177  av ArildM
 
Flere som har emigrert sørover forstår jeg 8)
 #391195  av ArildM
 
Forumet oppdatert med Klubblogo for de som bruker Prosilver & Prosilverleft (endres i kontrollpanel).
Er en midlertidig fiks før nye klubbsider lanseres så det legges ikke så stor vekt på at dette ser 100% ut.
For de som bruker subsilver vil ny logo være på plass så snart CHMOD for mappen er i orden.

Informerer samtidig om at ny tematikk vil bli vurdert i forbindelse med nye klubbsider, har et ønske om at alle skal bruke samme tematikk i fremtiden slik at moderatorere og administratore kan enklere holde følge med hvordan ting ser ut og at vi slipper å tenke på forskjellige temaer og hvordan dette oppleves for hver enkelt.

Nye klubbsider er i tidlig beta, hvor vi fremdeles holder på med tematikk og forsøk med hvilke plugins/løsninger vi skal bruke for å få inn all den funksjonen vi ønsker. Begynner å finne en del gode løsninger nå, med masse spennende funksjonalitet :) Tør ikke si noe om lanseringsdato, men håper på å få åpnet for noen i løpet av de neste 14 dagene. Blir litt konstruksjonsområde så beklager på forhånd om TS-ogn eller forumet skulle bli utilgjengelig i kortere perioder. Annonseringer vil bli gjort på forhånd. En så langt stor takk til Audun F og MR2i som har vært til hjulpet med utviklingen av nye klubbsider, samt tålmodige webadministratorer (CelicaTurbo).

Bilde

God helg :)
 #391307  av ArildM
 
Brukerregistrering er STENGT i en kort periode fremover.

Dette skjer i samspill med oppgradering av nye klubbsider, annonseringer vil bli gjort når det er mulig å registrere seg igjen.

Vi beklager bryderiet.
 #392329  av ArildM
 
Ble litt tull med implementering av Gallerifunksjoner på den nye nettsiden. Håper å ha dette oppe å kjøre ganske snart slik at vi får lansert de nye klubbsidene :)
 #394850  av ArildM
 
Vi klubblederne annonserer herved sommerferie.
Vi vil nok være innom en gang i blant men større endringer er satt på hold frem til i August da vi kommer sterkt tilbake :)

God sommer! :D
 #394853  av MR2i
 
Ferie??? Det er?

Skulle egentlig til Florida i overmorgen for å overvære romferga som skal skytes opp.. men er meldt dårlig vær.. eller i hvertfall usikkert vær utover.. tør ikke ta sjansen på å bruke 25.000,- for så å måtte reise hjem før romferga blir skutt opp.. hehe..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7