TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter&Annonseringer fra klubblederene!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #396209  av Klogdor
 
hva må til for å få lest tråden som er linket på forsiden nå? får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å se den, og jeg kan ikke se noen som helst sted på forumet/forsiden der man kan bli mer medlem enn forum-medlem?
 #396211  av MR2i
 
Klogdor skrev:hva må til for å få lest tråden som er linket på forsiden nå? får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å se den, og jeg kan ikke se noen som helst sted på forumet/forsiden der man kan bli mer medlem enn forum-medlem?
Du skal kunne se den så lenge du er pålogget så du kan poste i forumet..
Du ser det enkelt om du har "logg ut" knappen i høyre kolonne på førstesiden/forsiden.. Da kommer du også inn på den tråden.
 #396230  av ArildM
 
Prosjektdelen av forumet er for aktive medlemmer på forumet og forutsetter minimum 10 "ekte" poster om jeg ikke husker feil :)

Hold deg aktiv og den delen av forumet vil åpnes etterhvert :)
 #396236  av MR2i
 
ArildM skrev:Prosjektdelen av forumet er for aktive medlemmer på forumet og forutsetter minimum 10 "ekte" poster om jeg ikke husker feil :)

Hold deg aktiv og den delen av forumet vil åpnes etterhvert :)
Ah... ja, og den delen også.. tenkte ikke på nye brukere jeg...
 #396348  av ArildM
 
TS-ogn flytter servere og vil være utilgjengelig fra mandags ettermiddag og frem til alt innehold på eksisterende server er flyttet til ny serverplass. Dette kan ta 1-2 dager. Vi beklager eventuelle problemer dette måtte medføre.
 #396404  av ArildM
 
Da skal alt være oppe å går igjen. Gi beskjed om noe ikke fungerer slik som det skal!
 #413380  av ArildM
 
Feil funnet i mailutsendingsfunksjonen funnet i dag. Dette har nok medført til at en del nyregistreringer har feilet. Jeg har nå manuelt aktivert alle brukere som ikke har fått tilsendt aktiveringsepost. Vi vil forsøke å rette feilen så snart som mulig. Beklager bryderiet dette har medført. Ellers er det nå ryddet opp i hovedmenyen på forsiden, og vi har lagt til en "Om TS-ogn" fane, hvor det står litt om TS-ogn, info om klubben, forumregler, en kjapp infoside om hvordan en registrerer seg og et kontaktskjema hvis noen ønsker å ta kontakt.
 #428699  av ArildM
 
Jobbet litt med forumet nå. Alle skal være over på ny mal (her kommer klagestormen?).
Forhåpentligvis skal det rette en del feil og tull vi har vært borti før, trolig blir det ikke noe problem at siden kuttes når store bilder postes osv. Ellers skal også alle brukere registrere seg rett på forumet fremover, så håper vi dette blir bra :)

Joomla sidene skal ned i en periode for oppgraderinger, ellers kommer trolig forumet til å være slik som dette i en stund fremover.

Temaet er satt opp og hurtigtilpasset av meg en sen kveld, så jeg takker for konstruktiv kritikk, og håper folk blir fornøyde. Jeg synes i alle fall det så litt bedre ut enn hvordan det var før.
 #428700  av ArildM
 
Og jada, logoen på toppen flytter seg etter relativ sidebredde, ergo ser den litt teit ut alt etter hvilken oppløsning man kjører.
Skal se på det i morgen :)
 #428705  av Daniel_hoy
 
ArildM skrev:(her kommer klagestormen?).
Syns det ser forferdelig ut :P Men det er bare min mening. Tror jeg har brukt et gammelt "skin" på furumet i tillegg. Så overgangen var stor.

Men største problemet er at det ikke finst en knapp for å gå til siste nye innlegg lenger!
 #428706  av ArildM
 
Its a work in progress :)
Knappen finnes fremdeles! Kan ikke leve uten :)
Fordelen nå er som sagt at det ikke blir kluss med bildene og at brukerregistrering skal fungere uten problemer nå :)

Nye poster finner du ved å trykke forumets hovedside og så trykke på " Se nye innlegg" rett under.

Hurtiglink:
search.php?search_id=newposts
 #428711  av ArildM
 
Har aktivert nå slik at du kan bytte tilbake til det gamle temaet om du / dere foretrekker dette. Man kan endre forumtema ved å gå inn på Brukerkontrollpanel øverst til Høyre :)
 #428714  av Daniel_hoy
 
ArildM skrev:Har aktivert nå slik at du kan bytte tilbake til det gamle temaet om du / dere foretrekker dette. Man kan endre forumtema ved å gå inn på Brukerkontrollpanel øverst til Høyre :)
Takk! :D

Men det er "Se nyeste innlegg" knappen jeg snakker om, den gule oppe til venstre på bildet. Den fann jeg ikke på nye versjonen.
Vedlegg
Skjermbilde.JPG
Skjermbilde.JPG (10.89 kiB) Vist 16083 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7