TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter&Annonseringer fra klubblederene!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #389164  av ArildM
 
For de av dere som følger med på forsiden har vi nå tatt ned inneholdet på http://www.ts-ogn.no/. Vi har siden starten lagt planer for en større endring av klubbsidene, hvor vi håper på å få et stort fokus på aktivitet i klubben. Konkret kan jeg nevne at MR2i har en Webshop i ermene ellers kan jeg ikke avsløre alt for mye enda. Webutviklerlaget består av meg, Audun F og MR2i.

En kan også se første bruk av en tidlig versjon av klubblogoen, denne er ikke endelig, men nærliggende hva vi klubblederne ønsker å bruke fremover.
Med tanke på slagord vurderer vi, som tidligere informert, noe mer diskret enn det som ble stemt frem i konkurransen for å kunne fremstå som en seriøs men samtidig frisk klubb. Andre slagord kan og vil sannsynligvis brukes i andre sammenhenger.

Dere får følge med fremover :wink:

Mvh, Ledelsen og Webutviklerlaget 8)
 #389203  av john_e
 
Kan legge til noe om klubblogoen:
Regner med at den endelige versjonen blir sendt fra meg i løpet av morgendagen.
Er stillt inn en del på detaljene nå, ser ut som linjene er i vater i forhold til før :)
 #389206  av ArildM
 
Kjempeflott john_e :)
Når vi får spikret logoen er veien til skjorter, skiltrammer, klistremerker osv et steg nærmere :)
Kanskje vi endelig får klubblogo på forumet også? 8)
 #390056  av mr2storbrua
 
Noen småendringer som nå er blitt gjort:
  • Prosjekter er flyttet til "Medlemmer" (fortsatt mÃ¥ man ha 10 poster for Ã¥ lese her)
  • Egen kategori for treff. Poster fra det forrige forumet blir flyttet over hit fortløpende, deretter slettes det gamle.
  • Flere kategorier laget under kjøp&salg. Poster blir flyttet fortløpende.
 #390059  av inzane2012
 
nord :)

legg merke til at jeg ikke sa nord-norge :P

men vi deler jo bare inn i nord, sør, øst og vest, og siden vest stopper med møre og romsdal så blir alt fra sør-trøndelag i nord :)
 #390085  av |plumbo
 
jeg lurer på hvorfor jeg får opp denne meldingen i deler selges og ønskes kjøpt kategoriene : Du har ikke rettighetene som kreves for å lese emner i dette forumet.

har det blitt medlemskontigent og greier ?? eller er det noen andre ting jeg ikke har fått med meg ??

btw Digger forandringene som har blitt gjort :D Nice work ;)
 #390086  av ArildM
 
Er nok en rettighet som ikke har blitt satt rett under oppretting av disse forumene. Med andre ord en bug :)
Medlemskontingent og andre større endringer vil bli tydelig annonsert hvis slike endringer blir innført, ikke vær redd for det :)

Yngve (mr2storbrua) retter nok opp i feilen straks, men det er viktig at vi får tilbakemeldinger som dette når endringer gjøres slik at vi vet at endringen fungerer for alle.
 #390087  av EXS
 
jeg lurer på hvorfor jeg får opp denne meldingen i deler selges og ønskes kjøpt kategoriene : Du har ikke rettighetene som kreves for å lese emner i dette forumet.
du må ha mist 2000 innlegg for og få tilgang :lol:
 #390095  av Zepticon
 
inzane2012 skrev:nord :)

legg merke til at jeg ikke sa nord-norge :P

men vi deler jo bare inn i nord, sør, øst og vest, og siden vest stopper med møre og romsdal så blir alt fra sør-trøndelag i nord :)
Hælvettes søringa :D Trøndelag e jo faen ikkje en del av nordnorge! Skal satan mæ ha mæ frabedt å bli kattegorisert i lag med nån hellvettes karskdrekkanes pesshæsta i mokkasina og skinnvæst. :mrgreen:

Etter min mening burde Trøndelag få en egen kategori:)
Det dere kaller nord, er tross alt over 24 timer med bil, mens øst er unangjort på 6:D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7