TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter&Annonseringer fra klubblederene!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #382549  av ArildM
 
Hei alle sammen! Vi klubbledere er allerede nå godt i gang med planlegging av hva som vil skje fremover med TS-ogn og vi må bare si allerede nå at vi har en del spennende planer for klubbens fremtid som vi gleder oss mye til å kunne dele med dere!

En viktig del for oss er at alle skal få lov å være med å komme med forslag til forbedringer og at ingen skal føle seg utelatt eller overkjørt av våre bestemmelser, derfor ønsker vi alltid å involvere dere i det som skjer fremover :)

Anbefaler derfor alle å følge med litt mer enn vanlig i Informasjonsbiten av forumet, for her kommer det til å skje spennende ting fremover :)

Relaterte tråder:
- Klubblogokonkurranse viewtopic.php?f=1&t=37819
- Slagordkonkurranse viewtopic.php?f=1&t=37818
- Forslag om klubbforbedringer viewtopic.php?f=1&t=37817
 #382976  av ArildM
 
Gode nyheter folkens! MR2i er nå offisielt valgt ut som leverandør av klubbeffekter!
Nå vil vi alle få mulighet til å få kjøpe TS-ogn kopper, skjorter, skiltholdere, klistremerker +++ rett fra forumet. Når klubblogo og slagord spikres vil det selvfølgelig komme produkter med dette på :) Samtidig varsler vi klubblederne om at MR2i blir gitt moderatorrettigheter for profileringsbiten av forumet, så dere får følge med for her kommer det garantert mye fint fremover! 8)
 #382986  av MR2i
 
Jeg takker for tilliten.

Skal få til et bredt utvalg av artikler som kan bestilles.
Jeg har fulgt litt med de siste årene, og har en viss anelse av hva som ønskes.
Med klær er det enklere, da jeg kan tilby 2 kataloger med haugevis av variasjoner fra t-skjorter i størrelse 2/4 år til spesielle jakker og caps..

Jeg kommer tilbake med mer info!
 #383043  av ArildM
 
Nettbutikk vurderes i forbindelse med oppgraderinger av klubbsidene (ts-ogn.no), inntil da vil det bli handel gjennom forumet som gjelder. Vi gleder oss til å se hva MR2i får til :)
 #383984  av inzane2012
 
Har fjernert den Småprat/Off-Topic FAQ'n som låg her da 99% av informasjonen som låg der er temmelig utdatert og inneholdt informasjon fra steinalderen. Vil komme tilbake en ny en senere etterhvert som vi får ting på plass :)
 #387119  av ArildM
 
Vi vil i tiden fremover gjøre diverse små endringer på forumet. Det første dere vil se er en overhaling av "Nyttig for medlemmer" delen av forumet hvor vi etterhvert vil trenge deres hjelp fremover :) Anbefaler alle å følge med og bidra når den tid kommer!
 #387775  av ArildM
 
Vi har lagt til en funksjon som gjør at en kan legge inn YouTube videoer direkte i postene som demonstrert her:

[youtube][/youtube]

Fremgangsmåten er identisk med når man skal linke opp til bilder, husk å kopiere hele webadressen. Bruk HD funksjonen når du ønsker å linke til en video med HD kvalitet

Med forbehold om at dette ikke medfører til problemer eller misbruk, håper vi funksjonen faller i smak 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7