TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avstemming for slagord

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Hvilket slagord passer best til klubben vår?

TS-OGN - Quality is not an act, it's a habit
1
3%
TS-OGN - Der kvalitet og lidenskap møtes
7
18%
TS-OGN - En liten verden med store biler
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - NÃ¥r kvalitet teller
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Kjærlighet til livet
1
3%
TS-OGN - Kvalitet, mer enn bare en vane
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Der Lidenskap blir til Galskap
14
37%
TS-OGN - Mer enn bare bil
2
5%
TS-OGN - Livet er for kort til å kjøre dårlige biler
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Klubb for norske Toyota Entusiaster
13
34%
 #386674  av Scotty
 
Til dere som ikke syntes at noen av de ovennevnte forslagene er passende, hadde dere egne slagord i forslagstråden?


Husk at denne avstemningen går utifra hvilke slagord som er mest passende. Vi har altså satt opp muligheter for brukerne å bidra, men fristen har gått ut og dette er slagordene vi sitter igjen med. Det blir litt for dumt om man ikke er enig i noen av forslagene men ikke hadde noe å bidra med selv.
 #386694  av ArildM
 
Vi klubblederne har altså plukket ut de vi mener er bra, og i stedet for å ta valget tenkte vi kanskje at det var hyggelig at forumbrukerne fikk være med å bestemme litt.
 #386781  av celicat23
 
Scotty skrev:Til dere som ikke syntes at noen av de ovennevnte forslagene er passende, hadde dere egne slagord i forslagstråden?
Husk at denne avstemningen går utifra hvilke slagord som er mest passende. Vi har altså satt opp muligheter for brukerne å bidra, men fristen har gått ut og dette er slagordene vi sitter igjen med. Det blir litt for dumt om man ikke er enig i noen av forslagene men ikke hadde noe å bidra med selv.
Det er det dummeste jeg har hørt på lenge.. Fordi man ikke hadde noe eget, så må man automatisk like det som ble foreslått? :roll:
 #386787  av Scotty
 
Selvsagt ikke? Man må ikke nødvendigvis like det som har kommet opp, det finnes kanskje et forslag i verden som er mer passende for din smak, men nå har vi samlet inn endel forslag som er helt fair. Som jeg skrev så blir det litt for dumt om man skal klage til alt som har kommet hittil, spesielt om man nekter å hjelpe til med å få frem noen forslag selv. Noen av forslagene er nøytrale, solide, andre tullete. Hva er meningen videre isåfall? Skal vi gå tilbake til forslagstråden og mate deg med forslag helt til du blir fornøyd?

Jeg kan fullstendig forstå utsagnet ditt om alle disse forslagene er noe forumledelsen har kommet frem med uten å diskutere med brukerne, og ønsker å få hjelp til å velge ett, men det er ikke tilfellet.
 #386897  av ArildM
 
Spennende nå, ligger ganske jevnt mellom 2 kandidater, så her er ingenting avgjort enda 8)
 #386901  av Zepticon
 
For min del synes jeg ikke noen av de over er "treffende" i den grad jeg kansje skulle ønske, men jeg veit av erfaring at arbeid som dette er tidkrevende, spesielt på/med grupper som dette. Om man går inn i en bedrift og jobber aktivt så kan det ta flere måneder før man begynner å komme i mål med et resultat, og da er det jobbing 9-4 med problemet. Her derimot kan det gå mye lenger tid siden vi er mye mer spredt gruppe. Det er ikke bare å kalle inn til morgenmøte for å diskutere kjerneverdier :D

Men uansett er det bra at prossesen er i gang, og det er ikke så "nøye" hvor vi går først, så lenge vi har startet å gå, så kommer vi frem til slutt:D
 #386903  av ArildM
 
Takk for det, der fikk du sagt det på en bra måte :) Godt å høre at enkelte forstår at det ligger en del arbeid bak selv den minste endring som gjøres :)
 #387116  av ArildM
 
Da vil vi klubblederne informere om at alle som ønsker å stemme må gjøre dette innen Søndag 17. April ~21:00. Lykke til! :)
 #387516  av hmsilset
 
35 stemmer totalt. Trodde det var flere aktive brukere enn det på dette forumet :?
 #387523  av inzane2012
 
skulle tro det ja... avstemningen blir stengt på søndag, så hadde vert kjekt om litt flere deltok ...