TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avstemming for slagord

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Hvilket slagord passer best til klubben vår?

TS-OGN - Quality is not an act, it's a habit
1
3%
TS-OGN - Der kvalitet og lidenskap møtes
7
18%
TS-OGN - En liten verden med store biler
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - NÃ¥r kvalitet teller
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Kjærlighet til livet
1
3%
TS-OGN - Kvalitet, mer enn bare en vane
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Der Lidenskap blir til Galskap
14
37%
TS-OGN - Mer enn bare bil
2
5%
TS-OGN - Livet er for kort til å kjøre dårlige biler
Ingen stemmer
0%
TS-OGN - Klubb for norske Toyota Entusiaster
13
34%
 #386586  av mr2storbrua
 
Vi klubblederne har ikke helt klart å bestemme oss for slagord i klubben vår, og vi ønsker derfor at alle medlemmer skal få mulighet til å stemme. Vi prøvde å stenge polet og øl-salget frem til avstemmingen stenger, men det var dessverre umulig, så dere får selv ta ansvaret for at dere tar en edruelig avgjørelse :wink:
 #386597  av mr2storbrua
 
Celicat23: Nå er ikke dette ment å være en tråd for nominasjoner, men ble litt nysgjerrig: Du kom ikke med noen forslag på konkurransetråden, men du har et bedre forslag en disse nå?
 #386601  av hmsilset
 
Stemte selvfølgelig på mitt eget slagord :) Helt konge!
 #386605  av celicat23
 
mr2storbrua skrev:Celicat23: Nå er ikke dette ment å være en tråd for nominasjoner, men ble litt nysgjerrig: Du kom ikke med noen forslag på konkurransetråden, men du har et bedre forslag en disse nå?
Nix. Men selv om disse er de eneste som kom inn, så betyr ikke det at en av disse er passende for klubben i alle sitt syn. Ergo så burde det være ett valg for "ingen av de", så hvis det blir ett flertall som synes det så får vi ta en ny runde med forslag.
 #386606  av celica_st185
 
celicat23 skrev:
mr2storbrua skrev:Celicat23: Nå er ikke dette ment å være en tråd for nominasjoner, men ble litt nysgjerrig: Du kom ikke med noen forslag på konkurransetråden, men du har et bedre forslag en disse nå?
Nix. Men selv om disse er de eneste som kom inn, så betyr ikke det at en av disse er passende for klubben i alle sitt syn. Ergo så burde det være ett valg for "ingen av de", så hvis det blir ett flertall som synes det så får vi ta en ny runde med forslag.

Er enig med celicat23 i at det burde være ett siste alternativ
 #386607  av MRPETTER
 
celica_st185 skrev:
celicat23 skrev:
mr2storbrua skrev:Celicat23: Nå er ikke dette ment å være en tråd for nominasjoner, men ble litt nysgjerrig: Du kom ikke med noen forslag på konkurransetråden, men du har et bedre forslag en disse nå?
Nix. Men selv om disse er de eneste som kom inn, så betyr ikke det at en av disse er passende for klubben i alle sitt syn. Ergo så burde det være ett valg for "ingen av de", så hvis det blir ett flertall som synes det så får vi ta en ny runde med forslag.

Er enig med celicat23 i at det burde være ett siste alternativ
NÃ¥ er dere bare kjee
 #386610  av mr2storbrua
 
Det jeg tenkte var at dersom noen stemmer blankt så lar de bare vær å stemme. Ulempen er at man ikke finner ut av hvor stor deltakelse som er her. Forandrer man alternativene nå, så vil alle stemmene bli slettet (er riktignok ikke kommet så mange enda), og syns egentlig det allerede er gått ganske lang tid siden vi fant ut at vi trengte et nytt slagord og dette vil bare ta enda lengre tid dersom vi finner ut at vi skal ha enda en konkurranse rundt dette...

Syns uansett at det er lettere å endre et slagord ved en senere anledning (coca-cola bytter vel nesten hvert år, toyota bytter også ganske ofte) enn en logo dersom noen kommer på et nytt og bedre slagord i fremtiden. Nå er det mange som har ventet på nytt klubbmateriell (inkludert meg), og det er begrenset hvor mange flere utsettelser vi kan ha.
 #386621  av ArildM
 
Jepp. Skjønner at enkelte ikke liker forslagene som er valgt ut av oss klubbledere, men da foreslår jeg heller at de ikke stemmer og bare legger inn en enkel post ala:
Jeg synes ingen av ovennevnte forslag er passende og avlegger derfor ingen stemme.

Får vi inn et klart flertall av slike poster er det klart at vi må ta en vurdering på slagord for klubben, men slik som mr2storbrua ville jeg heller ha tatt en ny runde til neste år :)
TS-ogn klubben med tilhørende klubbmateriell vil være i utvikling fremover, og kanskje vi bør ha nye skjorter for hvert år? "TS-ogn skjorta 2012 edition" feks? 8)
 #386629  av ST205RR
 
Jeg synes ingen av ovennevnte forslag er passende og avlegger derfor ingen stemme
 #386633  av lexusmann
 
Likte "TS-OGN - Der kvalitet og lidenskap møtes" og stemte på det... :wink: synes det oppsummerer klubben vår på en fin måte....
 #386651  av 2fast4u
 
ST205RR skrev:Jeg synes ingen av ovennevnte forslag er passende og avlegger derfor ingen stemme
+1

:wink:
 #386654  av celicat23
 
2fast4u skrev:
ST205RR skrev:Jeg synes ingen av ovennevnte forslag er passende og avlegger derfor ingen stemme
+1
+1
 #386659  av hmsilset
 
Er rart at enkelte bare skal klage, uten kanskje å ha kommet med noen forslag selv.Ikke satt seg ned 15 minutter for å finne ett godt slagord en gang.Så istedenfor å tenke er det bare å skrive +1.

Jeg likte bare noen av slagordene selv, men setter pris på at folk i det minste prøver, så holder kjeft. Likte de som forteller om oss, og ikke om ett stort konsern.