TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • litt RIS av forsiden

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #390797  av sindrejl
 
Heisann, på forsiden blir man møtt av en ny logo som sier dere bygger ny hjemmeside og dere skriver URL til forumet. Hvorfor er ikke denne URL'en en link som man enkelt bare kan klikke på? hadde gjort alt så mye enklere så slipper jeg copy paste hele tiden. Sitter på mange forskjellige pc'er og har derfor ikke ts-ogn som bokmerke noe sted. Ikke at det skal være nødvendig heller :)

Så tips fra meg, gjør om denne urlen til en klikkbar link ;)

Ellers, god 17.mai folkens!!!!
 #390802  av ArildM
 
Takker så mye for tipset, vet om problemet og hadde egentlig ikke tenkt å bruke noe tid på det. Tingen er at editoren er såpass teit at den ikke støtter html koder, slik at jeg ikke fant noen enkel måte å lage en klikkbar link til forumet. Mulig offline.php filen kan redigeres manuelt men jeg har ikke satt meg inn i det, skal høre med de andre gutta som hjelper meg med utvikling av nye sider.

Du får øve deg på å skrive ts-ogn.no/phpbb3 kjempefort hjemme, så skal jeg se om vi får fikset det hvis jeg finner tid :wink:
 #391209  av MR2i
 
Jeg har nå rydda litt i offline-saken. Logo tilpasset og link direkte til forumet. :)
 #391212  av john_e
 
Men folkens, når kommer den siste revisjonen av logoen ut på sidene? Den som er der nå er den gamle med fullt av feil :P
 #391214  av MR2i
 
Det er den jeg har fått på pdf? Ser det er litt forskjell ja..
 #391223  av MR2i
 
john_e skrev:Men folkens, når kommer den siste revisjonen av logoen ut på sidene? Den som er der nå er den gamle med fullt av feil :P
Nå har jeg byttet til den jeg fikk på pdf av deg. La til teksten under som den som var tidligere.
 #391253  av sindrejl
 
MR2i skrev:Jeg har nå rydda litt i offline-saken. Logo tilpasset og link direkte til forumet. :)
thnx :)
 #391266  av john_e
 
MR2i skrev:
john_e skrev:Men folkens, når kommer den siste revisjonen av logoen ut på sidene? Den som er der nå er den gamle med fullt av feil :P
Nå har jeg byttet til den jeg fikk på pdf av deg. La til teksten under som den som var tidligere.
Supert :)