TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye websider - v1.0(!) :)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #397548  av MR2i
 
Det går veldig smertefritt for min del både hjemme og på jobben når det gjelder web nå. Kjapt og svært lite venting over hele fjøla. Et par php-feil i backend grunnet for ny php-versjon, men.. Bagateller.. :)
 #397761  av henningl
 
Hei, føler dere at det går bedre med hastigheten nå? Jeg har gjort en del endringer, samt at leverandøren har fikset SAN-tilgangen så nå ser det ut til at serverne fungerer ganske bra.
 #398821  av ArildM
 
Funker bra nå.

Endret til original banner, samt prøvd å forandre litt på logomodulen.
Vanskelig å få til en passende størrelse på reklamebanneren :?
 #399634  av magnesmurf
 
Vet ikke hva som har blitt endret i dte siste, men nå sliter jeg fryktelig med å komme inn på det meste på siden.
Spesielt når jeg vil se "mine innlegg" osv henger siden seg helt.

Netttilgang og andre sider fungerer helt fint for meg, så det må være noe tull som har oppstått med denne siden igjen.
 #399650  av ArildM
 
Synes ting har vært veldig flytende og fint i det siste. Ingen 404 eller sider som ikke kan lastes her.

Hadde en periode en kveld hvor en NAT server ellernoe måtte ha vært nede for 50% av sidene jeg prøvde å laste kom ikke opp.

Ellers så synes jeg det er morsomt at det er en del firmaer som etterspør reklameplass nå :)
 #399859  av ArildM
 
Er litt opp og ned til tider, regner med stabilitet økes på sikt :)

Oppdatert klubblogoen på sidene våre med beskrivelse av klubben.

Poll og meninger kan ytres på Facebook gruppen vår :) Evt også her :)
 #399860  av ArildM
 
Tråder blir hentet frem på forsiden helt tilfeldig forresten. Her er det rett og slett en av oss som plukker en tråd vi synes fortjener det og setter på fremsiden :)

Hold tråder oppdatert og post bilder så kommer nok også din tråd på forsiden en gang :) Har du en tråd du føler bør komme på forsiden er det heller ingenting i veien for å hinte fram til oss klubbledere.
 #401109  av ArildM
 
Da var forsiden oppgradert på nytt. Kan kanskje kalle dette TS-ogn v1? 8)

Vi har høstet litt erfaringer om hva som fungerte og hva som ikke fungerte fra tidligere og prøvd å endre litt ut i fra dette. Gjenstår fremdeles litt jobb, for eksempel FAQ og sider med klubbinfo, ta kontakt om du har lyst å hjelpe til.

Endringer:
- Forumet er det som er mest brukt her på TS-ogn, så derfor er dette hentet inn til forsiden med modulen "Siste fra forumet"

- Siden er endret til et design med bare en menylinje til høyre, men denne er til gjengjeld breddet ganske mye for å få plass til mer informasjon og slik at nyhetsartiklene ikke skal se så brede ut.

- Toyota Nyheter modulen er tatt med på nåde, mest bare for å fylle opp sidemenyen litt.

- Muligheter for å gå inn på nyhetsartikler er lagt inn, her kan du også kommentere sakene vi legger ut via facebook kommentarboks. Nå kan du også like artiklen for å dele den på Facebook med dine venner.

- Overgang til ny side for TS-ogn på Facebook, anbefaler alle å "like" denne nye siden. Sletter den gamle Facebook siden etterhvert. Ikke mulig å registrere seg eller å poste noe på den lengre. Flott om vi fortsetter trenden med å legge inn hva vi kaller oss på TS-ogn som en slags hei og hallo hilsen når vi liker den nye TS-ogn siden :)

- IMG taggen på forumet er i ferd med å endres, det betyr at thumbnail knappen fases ut og vi vil en gang for alle slippe problemet med for brede bilder.


- Bilder fra klubbgalleriet modulen er endret på, større biler, animerte effekter. Her gjelder samme regler som før, post show and shine bilder, ikke dårlige bilder av biler eller deler.

- Av småting er nyhetene endret til et singelkolonnedesign, avatarbildet når man logger inn er tatt bort og det er lagt inn YouTube funksjonalitet i artiklene som skrives.

+++ En hel rekke småbugs og småfiks.
Takker til MR2i (Dag) som har vært til stor hjelp.

Synspunkter og kommentarer mottas med takk :)
 #401631  av ArildM
 
Takker :)
 #403221  av celicat23
 
prøver du å svare på ett innlegg uten å være logget på kommer det bare en feilmedling.
Untitled.jpg
Untitled.jpg (34 kiB) Vist 20196 ganger
 #403224  av ArildM
 
Notert. Er vel klar over disse og en del andre småbugs. Spørs om vi legger noen stor del av vår tid til å utbedre disse feilene.
 #403232  av celicat23
 
Er vel greit for nye folk å bli omdirigert til en side som forteller de at de må registrere seg, i stedet for at det ser ut som forumet er f**ked up? :wink:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15