TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye websider - v1.0(!) :)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #394226  av MR2i
 
mr2storbrua skrev:Du er tydeligvis logget inn når du svarer, Dag... Det er ikke Marius når han prøver å svare... Det skal sikkert komme opp en melding om at man må være logget inn for å svare.

Edit: Kommer opp samme melding her i IE8, har ikke prøvd i Opera...

Btw, er det meningen at man ikke skal kunne se webbutikk uten at man er logget inn?
Nei, har ikke lagt den åpen.
Man må jo være pålogget for å bestille noe. Dessuten er det kun for medlemmer vil jeg tro?
 #394227  av MR2i
 
Acidron skrev:Men servern kan vel ikke være overbelastet til alle døgnets tider?

Her er det tregt uansett...
Finnes ikke tregt i det hele tatt her.
Pingtid på 209ms mot server.
 #394230  av ArildM
 
Har vært opptatt hele uken, vært jobbing på dagen og dataoppdrag på kvelden. Har ikke fått tid til å sette meg inn i diskusjonene, første ledige kveld fremover er på tirsdags kveld for min del.

Nettbutikk og en del andre funksjoner er eksklusivt materiale forbeholdt medlemmer, og slik skal det være :)

Setter meg ned og undersøker de andre problemene, tar rett og slett en skikkelig oppvask når jeg får funnet litt ledig tid en kveld (når enn det blir :roll: ).
 #394238  av MR2i
 
ArildM skrev:Har vært opptatt hele uken, vært jobbing på dagen og dataoppdrag på kvelden. Har ikke fått tid til å sette meg inn i diskusjonene, første ledige kveld fremover er på tirsdags kveld for min del.

Nettbutikk og en del andre funksjoner er eksklusivt materiale forbeholdt medlemmer, og slik skal det være :)

Setter meg ned og undersøker de andre problemene, tar rett og slett en skikkelig oppvask når jeg får funnet litt ledig tid en kveld (når enn det blir :roll: ).
Jeg fikser småting innimellom jeg... :)
 #394241  av ArildM
 
Kjempemessig Dag :D
 #394290  av Scotty
 
Tribalti skrev:
Scotty skrev:Er det bare jeg som opplever at forumet er tregt? For hver gang jeg skal laste en ny side på ts-ogn så fryser hele nettleseren i 3-4 sekunder. Det skjer kun ved ts-ogn, ikke ved noen andre nettsider. Har slettet alt av cache osv men tregheten er fremdeles der.
Du er nok ikke alene der, har det akkurat sånn jeg også. Trodde det bare var datamaskinen først jeg :p

Edit: Bruker du Firefox 5.0?
Bruker Safari ;)
 #394438  av Scotty
 
Vil bare si at forumet for min del er ubrukelig nå..

Har prøvd Safari, Firefox og Opera.. alt av linker jeg trykker på som har med TS-OGN, gjør at nettleseren fryser i 3-5 sekunder. Med tanke på at forumet består for det meste av å trykke på linker så er det på punktet hvor jeg ikke får brukt forumet noe særlig..

Noe å ta tak i og få ordnet opp?
 #394441  av Tribalti
 
Må nesten si meg enig der, har blitt litt slitsomt å gå igjennom det som skal leses.

Har også testet forskjellige lesere og datamaskiner, men dessverre ingen forskjell.
 #394455  av ArildM
 
Mulig at forumet går raskere om du kjører det mot Php adressen som blir oppgitt av Audun F. Du slipper da å kjøre via Joomla rammeverket. Blir noe annerledes enn den planlagte og offisielle løsningen, men om det er en løsning som vil fungere for de av dere som sliter med treghet (ikke noe jeg har opplevd selv), så kan jeg enable det gamle Prosilverleft temaet slik at de som browser forumet direkte får et litt mer fargerikt tema.

Blir på en måte en Legacy løsning som kan hentes frem hvis stemningen for det er stor.
 #394468  av MR2i
 
Har fungert fint for min del også. Både på XP med Firefox 4.*, 5.0 og IE7.
Samt Win7 med IE8 og Firefox 5.0 som jeg bruker nå.

Jeg kjører alltid via forsiden.
 #394469  av MR2i
 
Hva med å ta en poll for å finne ut om det er mange som sliter med tregt forum?
 #394493  av Tribalti
 
Audun F skrev:Hmm, fungerer fint for meg - og jeg bruker IE9. Jeg kjører derimot ikke forumet via hovedsiden, men browser direkte http://www.ts-ogn.no/phpBB3/ isteden. Hva gjør dere?
Kjører rett fra forsiden jeg iallefall. Testet den php linken nå, å det ble helt perfekt igjen :)
 #394494  av mr2storbrua
 
Det går nok litt raskere her også når man er direkte på forumet, men min pc er forholdsvis treg pga lite diskplass på c. Noen som vet om det går ann å endre på størrelsen på partisjonene uten å formatere?
 #394495  av Tribalti
 
mr2storbrua skrev:Det går nok litt raskere her også når man er direkte på forumet, men min pc er forholdsvis treg pga lite diskplass på c. Noen som vet om det går ann å endre på størrelsen på partisjonene uten å formatere?
Mener "Partition Magic" kan hjelpe deg langt på vei der :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15