TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye websider - v1.0(!) :)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #393451  av Zepticon
 
MR2i skrev:Nå skal det sies at jeg har gjort fleste designelementer litt mørkere.. :)
Betraktelig bedre:D
 #393452  av MR2i
 
..og ArildM har byttet ikonsettet til noe litt bedre egnet..

Tror dette kanskje kan være "spiselig" for de fleste...
 #393453  av ArildM
 
Sidene er også blitt blå, så hele siden ble mer fargerik, håper det faller i smak :) Ble vist 3 timer jobb på både meg og MR2i i dag også :lol:
 #393456  av magnesmurf
 
Må si at det var mye mer lettlest nå. Fortsatt litt mye hvitt for min smak, men kan leve med det slik det er nå.

Har fortsatt en liten detalj å klage på, men det er småplukk.
Synes det er vanskelig å se forskjell på leste og uleste poster. Kanskje dere kan lage et tydligere skille mellom disse ikonene? Feks ved stor forskjell på farge (svart mot rødt?) eller stor forskjell på ikonene for leste og uleste innlegg.

Ellers begynner det virkelig å se bra ut nå! Dere har gjort en sabla god jobb! :wink:
 #393458  av MR2i
 
magnesmurf skrev:Må si at det var mye mer lettlest nå. Fortsatt litt mye hvitt for min smak, men kan leve med det slik det er nå.

Har fortsatt en liten detalj å klage på, men det er småplukk.
Synes det er vanskelig å se forskjell på leste og uleste poster. Kanskje dere kan lage et tydligere skille mellom disse ikonene? Feks ved stor forskjell på farge (svart mot rødt?) eller stor forskjell på ikonene for leste og uleste innlegg.

Ellers begynner det virkelig å se bra ut nå! Dere har gjort en sabla god jobb! :wink:
Takker! :)
Ja, er tanken å få til noe enda bedre når det gjelder skille mellom de ulike statuser på innlegg. Ble bedre, men.. begynner å bli bra nå :)
 #393459  av magnesmurf
 
Så forresten også at det i noen poster her inne er blitt noe feil når man legger inn brede bilder og skrive under, da forsvinner både bilde og tekst ut til siden.

Se Store posten i bunn denne linken: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 7&start=75
 #393461  av MR2i
 
Forresten er det sånn som nevnt på uleste og leste poster. De uleste postene har rød tekst. Etter å ha vært innom de, så blir lenkene svarte. :) Testet nettopp..
 #393462  av MR2i
 
magnesmurf skrev:Så forresten også at det i noen poster her inne er blitt noe feil når man legger inn brede bilder og skrive under, da forsvinner både bilde og tekst ut til siden.

Se Store posten i bunn denne linken: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 7&start=75
Ser.. der har vi noe å ta tak i..
Men regner med at det blir en orden på da det blir lagt inn auto for bildebehandling..
 #393471  av ArildM
 
Hvis man bruker thumbnail taggen er dette ikke et problem, men vi skal ta å legge inn en mod slik at alle bilder blir automatisk endret størrelse på :)
 #393475  av inzane2012
 
mulig det står skrevet en eller annen plass, men hvor kom den bsbildeler reklamen fra? evt, får vi peng for å ha den på sida vår? eller i det minste noen gode rabatt avtaler til medlemmene våre?
 #393476  av ArildM
 
Bruker forøvrig subsilver2 temabildene, og jeg synes disse er ganske enkle å forstå når man kikker etter nye innlegg, her er noen av bildene som brukes:

Bilde
Illustrerer en ulest post
Bilde
Illustrerer en ulest post du selv har postet i tidligere (sort prikk)
Bilde
Illustrerer poster som du har lest og som ikke inneholder nye innlegg.
 #393477  av ArildM
 
Ref førstepost Nicolay:
Ting som ikke er på plass i første innblikk i sidene:
- Innehold i Downloadseksjon
- Ny forumtematikk tilpasset til de nye sidene
- Webshop har ingen produkter - enda
- Annonseringsmuligheter (gratisreklame til BS-bildeler for øyeblikket)
- Mange småting!
Vi skal ordne en annonseringsmulighet, BSbildeler reklamen er bare tatt i bruk for å teste annonseplassen som finnes i temaet :)
 #393482  av ArildM
 
*ler* måtte bare finne en annonse i fra ett av selskapene som driver på med bil i Norge.

Kommer opp en ny fane i hovedmenyen etterhvert som inneholder informasjon om TS-ogn, guider og regler for sidene, pluss en side hvor eventuelle annonsører kan henvende seg til oss hvis de ønsker å annonsere hos oss.

Er en del av "småtingene" som skal på plass før siden er i endelig versjon 1.0 :)
 #393486  av EXS
 
får ikke lastet opp bilder i galleriet, er ikke noe valg for corolla der, bare mr2, celica og supra

kan noen gi meg en dumbed down forklaring på hvordan jeg gjør det :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15