TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye websider - v1.0(!) :)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #393490  av mr2storbrua
 
Denne siden er også blitt for bred, her er det ikke bilder med en gang: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 33&t=38686

Eller er det bare her?
 #393497  av MR2i
 
mr2storbrua skrev:Denne siden er også blitt for bred, her er det ikke bilder med en gang: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 33&t=38686

Eller er det bare her?
Er ebay-lenken som ødelegger der.. hmm.. må være en innstilling for forced width et sted..
 #393499  av Scotty
 
Første sia begynner å se ganske bra ut nå :)

Det blå på midten ble bra, fin konstrast i forhold til de hvite boksene. Men føler at å ha blå som bakgrunn på sidene kanskje ble litt mye? Eller? Det føltes ikke helt ferdig ut..
 #393507  av inzane2012
 
jeg mister tyligvis en del av høyre siden på forumet...

edit... nei, nå var det tilbake :/ merkelig, forsvant ca 5-6cm av høyre siden av forumet slik at endre og siter knappene forsvant...
 #393511  av ArildM
 
Du og alle andre. Ser det er en bug som oppstår når det blir brukt for brede bilder eller for lange lenker. Må rettes på.

EXS: Corollaeiere er ikke glemt denne gangen, kategoriene for Corolla er opprette, MEN jeg har glemt av å sette tilgangen :roll: Skal gå gjennom slik at alle får muligheten til å laste opp i alle bilkategoriene (manler Lexus, Corolla, Andre modeller osv).
 #393513  av ArildM
 
Endret sidebredde til 1200px. Er en enkel fiks slik at i alle fall forumet blir bredt nok til alle tider. Er nok noe som skjedde da jeg reduserte den med 100px i dag for å optimalisere for dere med lavere oppløsning 1368x768 feks :)

Er det greit med slik bredde som det er på sidene nå eller blir det for bredt for noen av dere?
 #393519  av ArildM
 
Synes den blå tematikken ble bra jeg. Nå får dere bestemme dere ;)

EXS Har oppdatert rettighetene slik at alle nå kan legge ut bilder i Annet mappen (feks aspirerende fotografer som har lyst å legge ut naturbilder, ellers er også Lexsus, Corolla og Andre modeller valg som skal dukke opp når man kan lage mapper :)

Gi lyd om det ikke fungerer så kikker jeg på det i morgen, en gang :wink:
 #393535  av ArildM
 
Liten bug med galleriet at det ikke lages thumbnail for de forskjellige kategoriene (se under våre biler), endrer på det i morgen.
 #393700  av mr2storbrua
 
Har fortsatt problem med at siden blir for bred på denne topicen: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 32&t=38692

Klarte akkurat å trykke på "siter"-knappen...
 #393721  av ArildM
 
Og det er fordi at folk bruker img i stedet for thumbnail når de legger ut store bilder.

Klart det er en "feil" som kan rettes i ved å legge inn en plugin som automatisk forandrer størrelse på alle bilder, så som nevnt tidligere blir nok en slik plugin ordnet. Men inntil da, bruk thumbnail!
 #393736  av ArildM
 
Hehe, sant det ;)

Scotty (eller noen andre) har du/dere forslag til image resize plugin for phpbb? Mener jeg har hørt snakk om en tidligere.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15