TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye websider - v1.0(!) :)

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #403246  av ArildM
 
:lol: Pfft, ikke så nøye det vel.

Neida, seriøst sett så vet jeg at enkelte ikke skjønner hvordan registreringen på TS-ogn foregår. Ikke alle som skjønner at man må registrere seg på forsiden og at man da også blir registrert både på webbutikken, galleriet og forumet samtidig. Skal høre med Dag om han kan se på om dette er noe som vi kan løse seg på et enkelt vis.

Ellers så står det en boks på forsiden om man ikke er logget inn (rett under der man logger inn) hvor det står klart å tydelig at man foretar en felles registrering på alle deler av TS-ogn via forsiden :) Når jeg får funnet litt fritid igjen skal jeg også ta å lage en "Om TS-ogn" fane øverst som forklarer både om klubben, reglement og hvordan man registrerer seg.
 #409862  av MR2i
 
Jeg ser at ts-ogn har blitt sponset av sydenreiser.no.. passer det seg egentlig for en forumside som ts-ogn??
 #409864  av ArildM
 
I disse tider må vi som klubbledere prøve å få finansiert siden på alle mulige måter. Pga den økte trafikken vi har hatt i det siste året har også utgiftene for serverleie økt noe vanvittig.

Dermed kjører vi dette som et pilotprosjekt for å se om dette er en mulig måte å skaffe driftsinntekter til klubben på.

Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte gi våre brukere, men håper på full forståelse for dette.
 #409868  av Holger
 
mange andre klubber har jo "betalende medlemer" så får vi et medlemskort med nummer på for vær enkelt som vil betale. pengen blir brukt på diverse treff, julebord og slikt. Det er jo ganske kurrant... :)

Men det har vel vært tadd opp før??
 #409869  av MR2i
 
Burde vært bedre det enn denne reklamen i hvertfall..
 #409873  av Zepticon
 
Hører snakk om at Charter-Svein kommer inn som ny mod også? :mrgreen:
 #409874  av Holger
 
Zepticon skrev:Hører snakk om at Charter-Svein kommer inn som ny mod også? :mrgreen:
tatt seg ut det ja :lol:
 #409875  av MR2i
 
Da er dama på toppen her bedre altså.. hehe
 #409877  av harared
 
Utrolig provoserende med det nye oppsettet med reklame spesielt det med sydenreiser ettersom det har kommet 20cm med snø her i Trondheim siste døgnet...
Men så er det 1.April så da tenkte jeg det er helt normalt med vinter nå.... :wink:
 #409878  av MR2i
 
Selv værgudene kjører en spøk nordpå?? :)
 #409879  av ArildM
 
Vanskelig å holde seg seriøs med den nye Charter Svein sponsen vi har fått nå :lol:
 #409897  av MR2i
 
Hehe.. nei, den der tok kaka..
 #409902  av ArildM
 
Da var vi tilbake til Normalen igjen :)
 #409905  av ArildM
 
Noen som ønsker funksjonalitet ala http://www.tapatalk.com/ på forumet?
Det er en funksjon slik at man kan bruke forumet fra alle mobile enheter / nettbrett.

[youtube][/youtube]
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15