TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Klarer ikke bytte fra Serenity tema.

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #393526  av mr292
 
Hei, slet litt i går kveld med at jeg ikke kunne bla lenger ned på siden enn å lese de 3 første postene, regner med dette var en testing av forumet, ettersom jeg prøvde med ulike nettlesere og forum tematikker.

uansett. jeg prøvde ut den nye forum stilen "serenity" noe jeg angrer på nå. klarer ikke å bytte til noen annen stil. dette p.g.a "drop down menyen" er på bare 1 linje (bilde vedlagt), funker ikke å trykke på den minimale opp eller ned pila på siden, og å markere feltet og trykke opp/ned/bokstaver på tastaturet funker heller ikke.

er usikker på om denne 1 linje drop down menyen er en feil som ble lagt inn i går eller om den bare gjelder serenity temaet. uansett. jeg vil tilbake til mitt gamle tema :P
123.jpg
123.jpg (133.56 kiB) Vist 16880 ganger
 #393532  av ArildM
 
Surf forumet via:
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... &Itemid=26

Serenity er det nye temaet for sidene, og de andre temaene er ikke mulig å velge lengre. Dette fordi vi ønsker et felles tema for alle brukere av TS-ogn.

Refererer deg til:
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 45&t=38676

Hvor du kan rapportere om problemer som oppstår med de nye sidene eller forumet.
 #393638  av ArildM
 
Japp :) Har ikke hørt noe mer fra folk flest så jeg regner med folk begynner å venne seg til det nye temaet og at ting går greit :)

Evt bare at alle har registrert seg på en annen klubb :lol:
 #393737  av ArildM
 
Når du registrerer deg i Joomla (forsiden) blir du automatisk registrert på forumet!
Dette er annonsert både på forsiden av TS-ogn og i tråden jeg refererer til tidligere :)

Tingen er at når du logger deg inn på den nye fremsiden blir du automatisk logget inn i PhpBB, så det er en sømløs integresjon ute å går i bakgrunnen her :) Man bruker selvfølgelig sitt gamle passord og trenger ikke å gjøre noe som helst for å få dette til å fungere dersom man er registrert på forumet fra før av.