TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rabatt pÃ¥ orginaldeler

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #418160  av McLarren
 
McLarren skrev:Dette er et tema jeg har nevnt tidligere.

Som de fleste ved har Norsk Land Cruiser Klubb rabatt på deler og arbeid hos Toyota.
Har diskutert dette litt med mine kollegaer her på lageret i Trondheim, og de mener dette skal være mulig og få til får oss i TS-ogn også.

For at dette skulle gå gjennom kreves det fremvisning av medlemskort ved henting av deler, eller det bestilles direkte gjennom meg. (Kan sende oppkravspakker!)

Nevnte også noe tidligere ang. premium medlemsskap i forumet som gir enkelte fordeler mot ett lite honorar til forumet. Dette kan dekke medlemskort, drift av forumet og evt. treff som jeg vet enkelte her inne er gira på.

Men får å komme tilbake til tema, så skal jeg ta med dette videre til mine arbeidsgivere og diskutere dette med dem. Vet per i dag at NLCK har 5% på arbeid og mellom 10-18% på deler avhengig av summen på delene. Jo mere man handler for, jo større rabatt. Håper også dette kan gjøre det enklere for alle her inne som overhaler biler, da deler gjennom oss i Toyota er enklere og raskere å få tak i iforhold til ebay og andre nettsider. Dette vil gjelde ALLE deler, fra klips til komplette motorer og ekstra utstyr.

Kommer ikke på mer å skrive ang. dette i farten, men har dere spørsmål er det bare å komme med disse. Hjelper gjerne til med leting etter delenummer, priser, leveringstid osv. Håper dere som sitter høyt opp her inne i forumet tenker litt på dette, og som sagt skal jeg ta med dette videre opp til sjefene/lederne her hos oss.

Edit: Ang. premium medlemsskap tenker jeg da at man betaler en sum, f.eks. 250,- til forumet per år, og får da ett medlemskort som er gyldig ett år, gir tilgang til spesiell informasjon, do-it-yourself guider, og om Chris fra Bilradiospesialisten blander seg inn i dette så kanskje noen prosent hos dem også med hjelp av medlemskortet. Dette kortet vil da virke som ett id-kort bare så det er sagt. Ved å betale for dette medlemskapet hjelper man også til å gjøre det mulig å arrangere treff, "track day", og ett annet tema jeg har nevnt tidligere, "Månedens Bil" (vedlagt link), og er med å sponse trofè/diplom til vedkommende. Tar gjerne imot deres meninger om dette. På forhånd, takk! :D

viewtopic.php?f=45&t=39037
Da lærlingekontrakten min utløp nå ved månedsskiftet, og jeg ikke fikk fast jobb her i Hell Bil forsvinner snart denne muligheten dessverre. Men jeg har jobb her ut oktober, så om noen trenger orginaldeler til TS-ogn-priser må dere handle fort. Har mulighet til å sende deler i oppkrav landet rundt, da kommer portoen i tillegg.

Når det kommer til noe sånt som "Månedens Bil" er dette noe jeg kunne tenkt meg å holde på med, så om Arild eller noen andre åpner ett tema for dette, så kan jeg gjerne begynne med utdeling av denne prisen, og ikke minst skrive ett intervju og legge inn bilder. Mener jeg la ved link til hvordan Nissan Primera Owners Club gjør det, tenkte å skrive noe lignende selv. Så Arild, når du ser dette, pm meg. :)

Og når det kommer til det med å "betale til forumet", er jeg fortsatt både for og mot dette. Om det blir innført kan jo noe av det gå med til ett lite trofè eller plankett til vinnere av "Månedens Bil". Samt om det blir stort nok, hadde det som tidligere nevnt vært morro med flere treff og "track days". :)

- McLarren.
 #418168  av ArildM
 
Flott flott :)
Takker i alle fall for gode priser og service jeg da :)
Høres kjempebra ut om du har lyst å gjøre dette, det er ikke noe vanskelig, men det krever bare at man setter av litt tid og vil jobbe for å gjøre TS-ogn enda bedre :)

Jeg sender deg en PM.
 #418173  av McLarren
 
Da venter jeg på pm fra deg, kan diskutere der hvordan jeg tenkte å gjøre det. :)