TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ã…pne linker i nytt vindu

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #399672  av Scotty
 
Jeg mener det er viktig å ta til seg tilbakemeldinger fra brukerne da dette er verdifullt, det er ikke ofte det ramler inn idèer og det er viktig av de som driver forumet å reflektere initiativet, gjerne med å utføre ønsket forandring. Det blir litt for lettvint å si at brukeren må skaffe ditt eller datt for å unngå problemet.

Med endel phpBB3 erfaring er det en svært smal sak å endre hvordan linker åpnes. Selv har jeg ikke i enormt behov for forandringen, men den er uten tvil god og kan like så greit innføres for min del. Altså at linker til eksterne nettsider blir åpnet i ny fane eller vindu, det er i min mening slik det egentlig burde være som standard.

Dette er kun min mening selv om det kan høres ut som en ordre :)
 #399693  av angrykid
 
Det blir litt rart å sammenligne ett forum med f.eks dagsaviser slik som vg og dagbladet for min del. Dette pga nesten alle deres artikler og bilder linker til eget innhold. Men her på forumet, så er det blandt annet endel linker til f-eks finn og autodb og diverse andre sider, og alle disse blir åpnet i ts-ogn vinduet/fanen. Nå har jeg derimot funnet en funksjon i firefox, som gjør at ts-ogn blir værende og ny link åpnes i nytt vindu. Hvis man gjør om ts-ogn til en applikasjonsfane, så er problemet løst. Så for min del, så er det ikke noen nevneverdig stor sak lengre å gjøre om på dette. :)

Til bruker som nevnte middle mouse, det er ikke alle som sitter på stasjonær pc lengre. Jeg har laptop med touchskjerm, så for min del så blir det vanskelig. :D