TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • delenumre etc

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #49813  av chris
 
som jeg skrev i en annen tråd her, hva med å ha en side ellerno, på forsiden, der vi har oversikt over populære og viktige gjenstander fra toyota, med bekreftede delenummer, og gjerne også ca priser.

:?:

(jaggu så mange komma jeg fikk til i den setninga)

 #49821  av PÃ¥l
 
Ja, det kunne vært en ide, istedet for å ha dem som "sticky" poster på forumet. litt mer ryddig på den måten kanskje... Hmm lurer på om det lar seg gjøre å scanne delekatalogen? Men det tar vel for mye plass..

 #49826  av turboman
 
Absolutt heeelt enig... Alltids noen som bestiller ditt eller datt hos Toyota, og som vet ca. priser osv...

Flott idé... :D

 #49834  av CelicaTurbo
 
å scanne delekatalogen går vel ut over kopirett så det er nok ikke aktuellt, i tillegg er jo delekatalogen (EPC) tilgjengelig for alle som har middels eller lavere kunnskap i bruk av søkemotorer som google.com da :wink:

Men en liste over bekreftede delenummer hadde nok vært kjekt, men bruker folk disse sidene i det hele tatt da? Selv om listen er der kommer det til å være et lass med folk som spør på forumet uten engang å sjekke om det er allment tilgjengelig :roll: Om dette ligger i forumet er det ihvertfall lettere tilgjengelig i søk så aller helst burde det vel lagt både i forum og som en del av websidene..

 #49837  av Speeder
 
Vet ikke om folk bruker websidene så mye , men jeg savner i allefall mer info der av alle slag. Vil jo bli en mere inntresang side for potensielle kjøpere o.l som er på leiting etter info om de aktuelle bilene.

 #49893  av chris
 
Er jo ganske enkelt da, hvis noen spør, så er det jo bare å gi linken til den "delenummer-siden". Det gjelder jo å gjøre forsiden brukendes og litt levende også. Men det bør være delenummer som er bekrefta da. Synes det har vært litt mye frem og tilbake med forskjellige delenummer på blinklys og baklys f.eks.

 #49935  av CelicaTurbo
 
joda, det er klart enkelt å ha alt samlet :)