TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nyheter pÃ¥ forsiden

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Hvor ofte er du innom forsiden på TS-ogn.no?

Jeg går alltid via forsiden, og så inn på forumet. Nyheter leses!
6
35%
Jeg går som regel rett til forumet, men er ofte å ser på forsiden.
4
24%
Jeg går som regel rett til forumet, forsiden har ikke noe å si.
5
29%
Forsiden? Jeg går alltid rett inn på forumet. Nyheter er uviktig!
2
12%
 #405009  av ArildM
 
Kjører en poll for å se hva brukerne mener om viktigheten av oppdaterte nyheter på forsiden, og hvor mange som faktisk leser det som står på forsiden.

Poenget er vel å undersøke om jeg faktisk skal prioritere å skrive nyheter på forsiden, særlig hvis ingen leser den uansett?

SÃ¥, la avstemningen begynne!
 #405024  av MR2i
 
Jeg må si jeg jukser.. jeg slår aldri av forumet i det hele tatt.. må gå på forsida for å følge med.. hehe.. Eneste gangene jeg kommer direkte til forsiden er når jeg booter.. annenhver mnd...

Forøvrig digger jeg metoden du bruker nå, ArildM.. gullkorn nå og da.. :)
 #405344  av ArildM
 
Takk for feedback alle. Ser ut til at det er spredt høvelig 50/50 her. Da fortsetter slik som jeg gjør nå og legger inn en og annen nyhet når jeg har tid :)
 #406054  av inzane2012
 
nyhender er kjekt å ha det :) men er jo strengt tatt ikke så ofte det kommer så veldig store nyhtere fra toyota da :P
 #406062  av ArildM
 
Neida, passer meg fint for da slipper jeg å skrive så ofte? :mrgreen:
Alle har lov å skrive nyhether hvis de vil forresten :wink:
 #406186  av MR2i
 
Hvorfor ikke? :)

Større mulighet for å se noe morsomt man vil dele med seg i nyhetene om man er flere til å legge inn nyheter.
 #406202  av ArildM
 
Med 3 klubbledere og over 700 aktive medlemmer så skulle det jo gå an at flere enn én person skal skrive nyheter?
 #406208  av Zepticon
 
ArildM skrev:Med 3 klubbledere og over 700 aktive medlemmer så skulle det jo gå an at flere enn én person skal skrive nyheter?
You wish :D