TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Japanese Car Club Norway

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #405452  av ArildM
 
Og ja, vi holder på å sprer ordet om JCCN. Har ikke så mye fritid, så det meste har gått med til å mekke siden :)

Vi skal på sikt ta kontakt med alle Japseklubbene i Norge, informere litt om hva vi driver med og hva visjonen er. De som ønsker å joine står selvfølgelig fritt til det, og vi håper på bred oppslutning, men vi får se hvor veien går videre for JCCN.

Vi har en liten visjon om noe som ligner på AmCar, altså en moderorganisasjon/paraplyorganisasjon som fordrer liv i alle klubbene rundt i landet og som kan være med på å få til ting der småklubber ikke klarer å få til ting.

Som sagt vi får se hvor veien går videre :)
 #405969  av ArildM
 
Sidene er så smått oppdatert. Har laget treffkalender for sidene i kveld. Ble ganske bra, så håper jeg det blir noe som blir brukt. Har bare lagt inn Sommertreff så langt jeg da, men vært kjekt å ha en kalender som viser når og hvor det arrangeres biltreff.Hadde jeg feks vist om istreffene/vintertreffene som arrangeres forskjellige steder hadde det blitt sterkt vurdert.

Tror sidene skal være bra funksjonelle nå, ikke hørt noen klager i det siste. Så blir neste steg å se hvilke klubber som faktisk vil være med å støtte opp rundt JCCN.