TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Japanese Car Club Norway

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #405396  av ArildM
 
Bilde

Jeg, Pål fra TCSN og Zepticon fra MazdaOGN har gått sammen og så smått begynt å sette til livs vår visjon om en større felles organisasjon for alle eiere og entusiaster av Japanske biler.

Siden heter JCCN.no, og du finner den her: www.jccn.no
Siden/Organisasjonen er i en startfase, men vi ønsker allerede nå å informere dere. Kom med innspill og fortell oss hva du ønsker for en slik organisasjon.

Til sist, spre ordet på eventuelle andre klubber for Japanske biler du er med i!

Sammen er vi sterke :)
 #405398  av ArildM
 
Ytterligere oppdatert sidene for JCCN i natt.
Forum +++ på plass :)
 #405409  av mr292
 
høres spennende ut :) jeg skal melde meg inn =) hva med å få inn flere merker ettersom det skal bli en japsesamling nissan/subaru/honda kan kansje joine?
regner med at dere rekner med det siden det er en felles samling av japanske biler. men mitt forslag da er å oppsøke honda/nissan/subaru forum ledelser og få de til å reklamere for forumet på samme måte som du :)
 #405414  av FT86
 
Ser bra ut men jeg får ikke meldt meg inn :S

jeg kan prøve om noen dager jeg ;)
 #405417  av RESOKEI
 
veldig bra :!:
 #405421  av EXS
 
fikk registrert meg men fikk ikke noe verifiserings mail
 #405423  av FT86
 
Ja sånn var det med meg også
 #405425  av FT86
 
Har sjekket spamfolder,innboks,trashcan osv
siden er sikkert ikke ferdig ennå ;)
Lett å bli forvirret :)
Lett å bli forvirret :)
Uten navn.jpg (395.44 kiB) Vist 20278 ganger
 #405432  av celicat23
 
Sånn her ser det ut i firefox når du prøver å registrere deg...
Untitled.jpg
Untitled.jpg (377.85 kiB) Vist 20267 ganger
Litt usikker på hvordan jeg skal få registrert meg når jeg ikke har noen mulighet til å lese de ordene som skal skrives inn for å verifisere at jeg ikke er en bot.
 #405433  av Offern
 
Jeg kopierte bare ''bildet'' hvor infoen stod, og leste det derifra!
 #405438  av EXS
 
Zepticon skrev:sjekk spamfoldern;)

nope...
 #405440  av hmsilset
 
Jeg er veldig i mot dette, men blir nok med om noen måneder :)
 #405446  av ArildM
 
Gjør oppmerksom på at dette kun er ment som en paraplyorganisasjon. Det er egentlig ingen vits i å registrere seg, for her vil det kun være diskusjon rundt JCCN!

Her vil det neppe skje så mye spennende på forumet. Sidene er i betafase, ser at mange har fått til å registrere seg allerede, må undersøke hvorfor enkelte ikke får det til. Er klar over captcha buggen med at bokstavene tegnes på bakgrunnen. Må vist flytte modulen til høyre side av siden for å få det til å vises korrekt.

Men igjen, forumet vil det stregt tatt ikke skje så mye på, det er kun for diskusjon rundt JCCN.

JCCN skal ikke være en konkurrent til noen av forumene og klubbene som eksisterer i dag.
 #405451  av ArildM
 
Er noe feil med mailutsenderen. Usikker på hva som har skjedd, fungerte i starten...

Fikset:

Skulle gjerne ha hatt menyen på høyre side dog. Jaja.

Har manuelt aktivert alle brukere som har prøvd å registrere seg men ikke fått mail, slik at det skal fungere nå.

Ellers er brukeraktivering hoppet over inntil vi finner ut hvorfor mailutsenderen ikke fungerer lengre.