TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • gamle "ubrukte" brukere

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #51235  av chris
 
jeg foreslår, å legge inn en automatisk funksjon som gjør at når en bruker ikke har vært logga på i løpet av et helt år, 365 dager, blir brukeren slettet fra forumet. På den måten får vi et litt mer realistisk bilde over antall personer som faktisk er registrert.

 #51242  av Kjelliken
 
:D ingen dum ide der er jo tross alt gratis og logge opp ny bruker og har en ikke vert inne på ett år er det rimelig lang tid.. :roll: :wink:

 #51281  av chris
 
Kjelliken skrev::D ingen dum ide der er jo tross alt gratis og logge opp ny bruker og har en ikke vert inne på ett år er det rimelig lang tid.. :roll: :wink:
det jeg også mener :)

 #51304  av Ninjamannen78
 
Jepp god ide.

 #52216  av CelicaTurbo
 
høres ut som en god ide ja, men må undersøke litt hvordan det er med avhengigheter i databasen.. det kan jo bli litt problematisk om man sletter en bruker som har skrevet poster, hva skjer om noen prøver å sende PM til en bruker som ikke eksisterer? Blir brukerens poster slettet sammen med brukeren i databasen? Et par andre ting å ta hensyn til ihvertfall, men det må være mulig på et vis pga at jeg har muligheten til å slette brukere manuellt fra adminpanelet..