TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • GT86 underforum?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #414940  av atledreier
 
Nå lanseres jo snart GT86 offisielt, og det vil bli mer blest rundt denne modellen. Kanskje på tide å få et eget underforum?
 #414945  av Andrepedersen
 
David skrev:da vil jeg gjerne ha ae86 underforum, ke70 underforum og kanskje te71 underforum også ;)
ae86 burde det være..
 #414948  av ArildM
 
Vi klubbledere har diskutert saken, og bestemt oss at dette er ikke noe vi trenger så langt. Vi har ikke nok volum på GT86 på enda lang tid før det trengs et eget modellteknisk underforum for akkurat denne modellen. Derimot har vi lagt til GT86 under andre modeller:
Andre modeller

Teknisk diskusjon og spørsmål angående GT86, Corolla, Carina, Camry, Avensis, Auris og andre modeller
Hvor også ae86, ke70 og te71 kan diskuteres. Utover dette finnes det muligheter både for Show&Shine tråder, samt egne dedikerte prosjekttråder, slik at vi ikke føler at det er behov for dette akkurat nå. Hvis det derimot i fremtiden skulle bli et stort volum på modelltekniske spørsmål i forhold til GT86 er det absolutt mulighet for et eget underforum for tekniske spørsmål.
 #414963  av ArildM
 
Det er ikke noe problem å gjøre det slik. Men er det hensiktsmessig med tanke på kvantiteten med tekniske spørsmål hver enkelt modell får?

Særlig med tanke på aktivitetnivået på TS-ogn, så ser vi ingen vits i å lage 10-20 underforum. Det vil bli en utrolig lang liste over modeller når man går inn på forumet, og det vil strengt tatt ikke bidra til noe som helst.

Øker vi medlemsmasse med 10-100x og ser at underforumet "Andre modeller" har 10-20 nye tråder daglig, og det derfor blir vanskelig å holde oversikt, da kan vi alltids ta en ny vurdering.
 #415006  av inzane2012
 
det hadde uansett ikke blitt egne underforum for forskjellige utgaver av samme modell. Ser du etter så ser du at til og med ikke hoved forumene som MR2, Celica, Supra og Lexus har ikke egne underforum for di forskjellige utgavene. Om vi hadde komt til det punktet som Arild sier, så hadde det blitt ett underforum for Corolla, ett for Carina osv osv. Den eneste modellen jeg vertfall kan se for meg, og som jeg tror mine med-ledere er me på, som kanskje kunne trengt ett eget underforum er Corolla, men heller ikke her er det egentlig stor nok trafikk til å rettferdiggjøre arbeidstiden det tar å flytte tråder over i ett nytt forum.
 #415007  av inzane2012
 
Ser forresten nå at vi kanskje burde ha hatt egne underforum på vertfall MR2, Celica og Supra forumene for å gjøre det litt letter å finne den informasjonen en er ute etter, men det får bli en annen diskusjon :)
 #415011  av Drafter
 
Egen GT86 gruppe. selvom det ikke e rså mange som har disse enda er det jo fint å ha et sted å samle bildetråder, info, verksted manualer osv. mener da nå jeg.
Hva med å legge til Corolla på hovedsiden? og Avensis?
Får jo ganske mye spørsmål om disse bilene.

SÃ¥ har du underkategorier i disse gruppe som f.eks:

AE82,86 osv
KE-modeller
G6
T22,25,27 osv.

Burde hvertfall være MK1,2 og 3 under MR2, mk3 og 4 på supra og celica ST modellene.