TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Seriøsitet / Useriøsitet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Er det for mye Off Topic og useriøsitet på TS-ogn?

JA, hold alt off topic i off topic forumene
17
31%
Seriøst, men tulletråder skal få inneholde tull
25
46%
NEI, det er greit med litt tull i alle tråder
12
22%
 #419647  av sindrejl
 
Jeg har vært her mer eller mindre siden forumstart, og det var mye tullprat før også.. Men de gamle revene forsvinner etterhvert naturlig ifra forumet da de har andre ting å prioritere og orker ikke å sitte på nettet å oppdatere prosjekter o.l lenger, man blir fort litt for gammel til det rett å slett.

Forøvrig ønsker jeg et forum med god takhøyde, men seriøsitet i annonser, firmatråder og tråder som omhandler seriøse spørsmål. Som folk over sier, rapportknappen er jo til for å brukes.

Merker også at enkelte få her inne snakker voldsomt mye piss i nesten hver eneste tråd de deltar i, og det kan være nok til at forumet oppleves useriøst.

Brukes rapportknappen mer, så vil også admins kunne følge bedre med, spesielt om det da er enkeltpersoner som står for mye vrøvl.

Forøvrig, er en ting jeg ikke gidder å se her inne: folk som tilter i vinkel over en simpel fake salgsannonse som ble avslørt etter 2min... Det blir litt teit å reagere overdrevent å, spesielt når sånt skjer så skjeldent
 #419665  av GhostRider88
 
sindrejl skrev:Jeg har vært her mer eller mindre siden forumstart, og det var mye tullprat før også.. Men de gamle revene forsvinner etterhvert naturlig ifra forumet da de har andre ting å prioritere og orker ikke å sitte på nettet å oppdatere prosjekter o.l lenger, man blir fort litt for gammel til det rett å slett.

Forøvrig ønsker jeg et forum med god takhøyde, men seriøsitet i annonser, firmatråder og tråder som omhandler seriøse spørsmål. Som folk over sier, rapportknappen er jo til for å brukes.

Merker også at enkelte få her inne snakker voldsomt mye piss i nesten hver eneste tråd de deltar i, og det kan være nok til at forumet oppleves useriøst.

Brukes rapportknappen mer, så vil også admins kunne følge bedre med, spesielt om det da er enkeltpersoner som står for mye vrøvl.

Forøvrig, er en ting jeg ikke gidder å se her inne: folk som tilter i vinkel over en simpel fake salgsannonse som ble avslørt etter 2min... Det blir litt teit å reagere overdrevent å, spesielt når sånt skjer så skjeldent
Kunne ikke ha skrevet det bedre selv!