TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • sig?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #53653  av Oas
 
hvor for virker sig bildet mitt bare noen ganger

 #53670  av Oas
 
np , fant ut feilen det er at når jeg bytter sigg opdatere ikek de gamle sigene seg de er fortsatt de gammle bildene men siden jeg har bytta sig finner den ikke den nye url på de eldre postene som jeg posta med det gamle sig en , tnx any way :D

 #53671  av VeilSide
 
Jeg ser linken i signaturen din men det virker som at det også skal være ett bilde det? Iallefall så ser ikke jeg dette

 #53675  av CelicaTurbo
 
Oas: problemet ditt er at du har bildet lagret på en annen server som ikke tillater at andre websider (som ts-ogn) linker og bruker bildet fra sin side. At det av og til funker hos deg kan skyldes at du nettopp har besøkt siden hvor bildet er lagret bildet i samme "session"... Når jeg ser din signatur er funker ikke bildet der, mens om jeg derimot kopierer addressen til bildet og limer denne inn i addressefeltet på et nytt browser-vindu så vises bildet korrekt.. dette er typisk for metoden som websider bruker for å beskytte seg mot at andre websider "stjeler" av deres båndbredde slik som er tilfellet her (hver gang et ts-ogn-medlem viser en tråd hvor du har skrevet en post så må denne andre websiden betale litt for båndbredden som er brukt for å hente bildet)..

så, problemet har ingenting med ts-ogn og det er ingenting jeg kan gjøre, egentlig har ikke dette spørsmålet heller noe under "TS-OGN websidene" å gjøre heller siden det ikke er et problem eller forslag til endring av sidene :wink:

For å fikse det foreslår jeg at du laster opp bildet til en annen server som godtar slik linking, f.eks. din eller noen andre sitt hjemmeområde hos din internetleverandør :wink:

 #53697  av Oas
 
så vis jeg poster bilde her så vill jeg kunne bruke linken herifra???

 #53698  av VeilSide
 
Send bilde til meg så skal jeg legge det ut for deg jeg ;)

 #53699  av Oas
 
sendt.....

 #53726  av sindrejl
 
Oas skrev:så vis jeg poster bilde her så vill jeg kunne bruke linken herifra???
Nei serveren som holder everything celica godtar ikke leeching av bilder.

 #53753  av Oas
 
sindrejl skrev:
Oas skrev:så vis jeg poster bilde her så vill jeg kunne bruke linken herifra???
Nei serveren som holder everything celica godtar ikke leeching av bilder.
mente legger bilde fra pc en og inn her på ts-ogn som en post

 #55373  av CelicaTurbo
 
Oas skrev:
sindrejl skrev:
Oas skrev:så vis jeg poster bilde her så vill jeg kunne bruke linken herifra???
Nei serveren som holder everything celica godtar ikke leeching av bilder.
mente legger bilde fra pc en og inn her på ts-ogn som en post
jepp, det vil fungere ja men jeg foretrekker om folk ikke mekker egne poster for slikt.. da er det egentlig bedre om dem bare legger bildet som et vedlegg sammen med et svar under en vanlig diskusjon (fremfor å starte en ny diskusjon kun med hensikt å poste bildet) :)