TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Funksjonalitet rundt bildevedlegg endret!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #57754  av CelicaTurbo
 
Da har jeg bestemt meg for å prøve en litt annen funksjonalitet rundt bildevedlegg her på forumet. Fra nå av vil det være slik at alle bilder over en gitt størrelse vil bli presentert som en "thumbnail" som er 400 pixler bred (altså ingen liten størrelse egentlig) og man kan da se det egentlige bildet i sin opprinnelige størrelse ved å trykke på "thumbnailen".. Dette er gjort for at diskusjonene skal bli mer ryddig uten fantastisk store bilder som tar opp mye mer plass enn skjermen kan vise, og for å gjøre forumet mer vennlig ovenfor modembrukere.. Jeg håper dette fungerer greit i praksis så får jeg heller revurdere det om det skulle bli problematisk :wink:

Demo nedenfor:
Vedlegg
demo
demo
ST185Argentina.jpg (70.14 kiB) Vist 9017 ganger

 #57763  av Kjelliken
 
:D så jo ut til å virke greit denne her :wink:

 #57785  av Speeder
 
Genialt, dette har jeg savnet :wink:

Hva er maks størrelse? 800x600?

 #57790  av CelicaTurbo
 
foreløpig er det filstørrelsen som er det avgjørende, 80kb, det er mulig å sette en maks størrelse i høyde/bredde men jeg er usikker på om det er "maks før thumbnail brukes" eller "maks bilde tillatt i det hele tatt" og jeg gadd ikke teste det ut i går.. :)

 #68902  av skody
 
*bump*

Ja dette ser jo ikke dumt ut. Jeg blir litt impontenert for hver tråd jeg leser i dette forumet. *klappe*

 #68903  av skody
 
EDIT: hmm? Hvorfor ser jeg ingen [slett post] knapp her?

*bump*

Ja dette ser jo ikke dumt ut. Jeg blir litt impontenert for hver tråd jeg leser i dette forumet. Hadde bare resten av verden vært som ts-ogn! *klappe*
Sist redigert av skody den 07 nov 2005 05:35, redigert 1 gang totalt.

 #73855  av bose
 
hehehehe :D

 #76382  av kennethx
 
test
Vedlegg
IMG_1035.JPG
IMG_1035.JPG (351.69 kiB) Vist 8998 ganger
Sist redigert av kennethx den 15 des 2004 08:31, redigert 1 gang totalt.

 #76383  av kennethx
 
Det er jo tydelig at denne funsjonen nå er slått av!? Noen spesiell grunn til det? Jeg synes den fungerte utmerket og vil ha den tilbake!

 #76403  av MR2turbo
 
enig, jeg vil og ha den tilbake :P

 #76408  av kaimagne
 
Det vil jeg også. Jeg er koblet til internett via en Citrix-løsning, som er ufattelig treig når det gjelder grafikk, så bilder med oppløsning over hele skjermen funker dårlig! :(

 #76413  av CelicaTurbo
 
erk.. tydelig det ja men jeg har ikke gjort noen forandringer.. skal se på det :?

 #76464  av lexusmann
 
Var ikke så veldig bra med så svære bilder, måtte bla meg helt ut for å se bildene....... men det er jo klart, det må være et system som funker best for alle....

 #76577  av kennethx
 
Der var thumbnail funksjone plutselig tilbake :) Mykket bettre!