TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Va og snoka litt pÃ¥ 200sx forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #62205  av Remi
 
Så noe som kunne være kos og kopiere! dette +/- systeme de bruker. der moderatorere/brukere gir + eller - poeng for saklighet og go hjelp! hadde dette vært noe for oss her på Ts-ogn ? hadde vært noe med en diskusjon om dette :wink:

 #62246  av mr.two
 
Nei det er jeg ikke så keen på...kommer til å få så mye - 8)

 #62250  av Remi
 
hehe.. men tanken e jo at nye spesielt nye brukere kan se, hvem er seriøse og hvem er useriøse. altså kem tørr man og høre på ?

 #62340  av Mr2 Mk2
 
Remi skrev:hehe.. men tanken e jo at nye spesielt nye brukere kan se, hvem er seriøse og hvem er useriøse. altså kem tørr man og høre på ?
Tror det kan ha en forstyrrende virkning også,gidder ikke forklare hvorfor fordi dette blir nok heldigvis uaktuelt for oss håper jeg..

ett stort + til meg :lol:

 #62352  av Alexander G
 
Kunne heller hatt en +/- på hvordan folk skriver her inne! :D
Om det går an å lese det eller om alt er dialekt....

 #63532  av sw20
 
e skrive no ikje så mye på dialekt da får svarte, jør e dt da æller! :lol:


steike e dåkke heilt sprenkt? knke ha sån -\+ system hær da per kjell :roll:

har ikje dåkke dokke dåkke da? :roll: :roll:
*Ã…lesund :shock:

 #63903  av Alexander G
 
He he, den var fin :D
Vedder på at det tok deg tre ganger så lang tid å skrive den posten...

 #68151  av Gjertsen
 
+/- system kunne jo vært greit det, men det er nok endel ting ang det systemet som. går det ann å stemme flere ganger på en person pr sak?
vil man se hvem som stemmer?
samt andre spm som sikkert dukker opp.

 #68234  av CelicaTurbo
 
Jeg tror ikke et slikt system vil bli innført her rett og slett pga at jeg tror det vil slå skjevt ut. Bl.a. pga at det er enklere å gi negativ tilbakemelding enn positiv, og det kan gå for mye sport i det rett og slett.. Jeg synes vi har det bra som vi har det ;)