TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Veiledere

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #62319  av Tor
 
Jeg har vært aktiv på en del forumer. Der har de en egen Gruppe som heter "Veiledere". Kansje dette kun være noe her inne også. De som har peil på hvordan montere ditt og datt skriver en veileder om det, slik at alle som kansje skal montere slipper og lure så alt for mye :)

 #62324  av Remi
 
skjønne poenge ditt. der ja. :wink:

 #62379  av CelicaTurbo
 
Joda, det er absolutt en god ide som jeg har hatt lyst til å gjennomføre flere ganger, men det er en del jobb da. Du finner så klart mange svar på slike spørsmål ved å svare men det hadde vært mye kjekkere om alt var samlet et sted. Problemet er å få folk til å skrive slike ting, og det er det ikke mange som gidder :wink:

 #77522  av GT_rider
 
Er det mye jobb for administratorene å legge det ut?
Viss ikke kan det ligge ute i en prøveperiode. Trenger ikke skrive en hel skolestil om hvordan de ulike tingene blei gjort, men litt generelt, og så kan de som lurer på noe sende pm til vedkommende som har forfattet veilederen

Bare ett forslag

 #77537  av Tor
 
Det er genialt, men gruppa må iallefall KUN inneholde veiledere, ikke masse anna tull. Var medlemm på Mopedportalen en gang i tiden :) Funka supert.

 #77580  av kaimagne
 
Det som også går an, er å lage en avdeling for tips/triks lignende den som finnes på http://www.everythingcelica.com/install ... l#exterior

Det ser ut til å være en suksess, jeg har selv brukt et par av de guidene der med stort hell (fjerne pipelyd ifm rygging). Har jo også posta en greie på forumet her i omtrent samme stil
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 341#71341)

Ingenting som tilsier at man kun skal gi "godkjente veiledere" muligheten til å komme med slike guider. Hvis man synes den er for dårlig, så er det jo bare å slenge den ut igjen for adm-folka...

Just a thought... :)

 #77908  av CelicaTurbo
 
hm, ja det er gjerne lettere å få det til å fungere på det viset. Problemet med å ligge guides tilgjengelig på websidene er ikke selve jobben, men å få noen til å skrive dette. Men om vi istedet bruker forumet (kan jo linke til forumkategori på ts-ogn-forsiden for den saks skyld) så vil det gjerne være en lavere terskel før medlemmer setter seg ned og skriver en liten beskrivelse/guide?