TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FTP innlogging fungerer ikke etter serverflytting

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #67157  av jan-erik
 
Kommer ikke inn på FTP etter flyttingen. Får incorrect username/password.

 #67181  av CelicaTurbo
 
hm, jeg sjekket og det fungerer ikke for meg heller. Jeg har meldt fra til ene admin om det og håper han kan se på det i løpet av kvelden ;)

 #67578  av jan-erik
 
CelicaTurbo skrev:hm, jeg sjekket og det fungerer ikke for meg heller. Jeg har meldt fra til ene admin om det og håper han kan se på det i løpet av kvelden ;)
Noe fremgang i saken. Har noen filmer fra Stage Drive kjøringen på Gardermoen jeg skulle ha lastet opp.

 #67606  av CelicaTurbo
 
jeg har ikke fått kontakt med fyren enda.. men han er i militæret for tiden så er jo godt mulig at han ikke er tilgjengelig på noen dager, men normalt er han pålogget fra ettermiddagen og en tid utover.. Har sendt ham en melding på messenger men tenker jeg sender ham en epost i tillegg..

 #67873  av chris
 
CelicaTurbo skrev:jeg har ikke fått kontakt med fyren enda.. men han er i militæret for tiden så er jo godt mulig at han ikke er tilgjengelig på noen dager, men normalt er han pålogget fra ettermiddagen og en tid utover.. Har sendt ham en melding på messenger men tenker jeg sender ham en epost i tillegg..
han er på øvelse i helga, så han får ikke gjort så mye i fra 7 dukeren ute i skogen :P

 #67887  av CelicaTurbo
 
ok.. antok det var noe sånt. Jeg har sendt ham en epost så han ser nok på det så snart han har muligheten ;)

 #68187  av sindrejl
 
CelicaTurbo skrev:ok.. antok det var noe sånt. Jeg har sendt ham en epost så han ser nok på det så snart han har muligheten ;)
jeg har også en ganske lang film om Rally sin fortid og den nå døde "group B" rallyen. Mye fett! :D Men er det ikke laget noen sticky post om hvordan man logget seg inn og adressa og sånnt?

 #68235  av CelicaTurbo
 
jo, det er det

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4278


Men problemet her går jo ut på at allerede registrerte brukere ikke får logget på server pga at serveren ikke godtar brukerinfoen ;)

 #68257  av sindrejl
 
CelicaTurbo skrev:jo, det er det

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4278


Men problemet her går jo ut på at allerede registrerte brukere ikke får logget på server pga at serveren ikke godtar brukerinfoen ;)
vet det, bare jeg som ikke husket adressen :P

 #68912  av jan-erik
 
Skjer det noe snart her. Gått over 2 uker. Skulle gjerne fått opp noen filer, eller er det noen annen måte å komme inn på disken våres?

 #68957  av CelicaTurbo
 
ja jeg kan legge det inn med min vanlige bruker men da må det også sendes til meg på et hvis.. jeg skal sende epost til en annen admin og høre for jeg har ikke hørt noe fra min vanlige kontakt..

 #69031  av jan-erik
 
CelicaTurbo skrev:ja jeg kan legge det inn med min vanlige bruker men da må det også sendes til meg på et hvis.. jeg skal sende epost til en annen admin og høre for jeg har ikke hørt noe fra min vanlige kontakt..
Litt for stort å sende på epost, ellers takk for tilbudet. Skal nok greie å vente litt til, ville bare "mase" litt, da videoklippet blir litt mindre tidsaktuelt etter som tiden går.

 #69181  av CelicaTurbo
 
vel, jeg sendte en epost angående det i går men har ikke fått noe svar på den enda :roll:

 #70069  av jan-erik
 
CelicaTurbo skrev:vel, jeg sendte en epost angående det i går men har ikke fått noe svar på den enda :roll:
Noen framgang?

Er det de samme som drifter FTP-en som resten av forumet her eller er dette noen andre? Uansett så burde de vel fått ting i orden etter over 2 uker.

 #70217  av CelicaTurbo
 
jeg drifter hele ts-ogn med untak av rene brukeradmin på nevnte servermaskin og admin av multimediadisk.. jeg aner ikke hvorfor det ikke er gjort noe med dette men jeg begynner å bli passe lei ja.. Chris, kan du ringe Christian og høre hva f. det er som skjer? :?