TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FTP innlogging fungerer ikke etter serverflytting

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #76634  av chris
 
kaimagne skrev:
chris skrev:De sliter fortsatt med å finne problemet. men "sjefen sjøl" skal se på det i jula (da har han perm :))
Hmm, kanskje jeg skal ringe mine gode kolleger i Vernepliktsverket og ordne juleperm ASAP, så vi får serveren på nett? Hvor i verden er det sjefen tjenestegjør da? :)

Utrolig hvor mye man kan fikse, bare man sitter på rett plass og kjenner de rette folka... :)
tror han er på haakonsvern i bergen (kan det stemme?)
serveren er jo på nett, ts-ogn ligger på den serveren. det er innlogginga til der harddisken ligger, som skjærer seg.

 #76637  av kennethx
 
Skal personlig kjøre ut på HOS og hente fyren, kjøre ham hjem til meg og gi ham ssh vindu på serveren om det hjelper!

 #77577  av chris
 
kennethx skrev:Skal personlig kjøre ut på HOS og hente fyren, kjøre ham hjem til meg og gi ham ssh vindu på serveren om det hjelper!
hehe. vel, han er hjemme på perm om få dager, så vi satser på at ting ordner seg da. :)

 #79325  av CelicaTurbo
 
NÃ¥ skal ftp-innlogging for dem som har registrert seg endelig fungere fint igjen ;)

 #79370  av chris
 
CelicaTurbo skrev:NÃ¥ skal ftp-innlogging for dem som har registrert seg endelig fungere fint igjen ;)
jeg var en liten tur på besøk hos han i går og da visste han ikke helt hva som var galt, men han skulle se på det sa han. har du testa at det funker nå altså? :D

 #79486  av CelicaTurbo
 
hehe, ja jeg sier jo ikke at det fungerer her uten å først ha testet det selv ;)

 #79521  av jan-erik
 
Bra at dette endelig har fått ordna seg :)

Har lastet opp noen filmer, så virker bra dette.

 #79998  av chris
 
jan erik: fikk høre det var rimelig stor pågang på de videoene du la ut ja ;)

 #80007  av jan-erik
 
chris skrev:jan erik: fikk høre det var rimelig stor pågang på de videoene du la ut ja ;)
Stor trafikk?

La ut link på bilforumet.net også, og det kan jo hende er noe av årsaken.