TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FTP innlogging fungerer ikke etter serverflytting

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #70418  av chris
 
Jeg skal prøve å få tak i han en gang til jeg. han må ha glemt det :?

 #72036  av jan-erik
 
Ny uke har gått... ikke for å være ufin, men kan noen snart få gitt den personen som har ansvar for dette et tupp i r*va. Alternativt se seg etter et annet sted å få hatt mediadisken vår.

 #72038  av Dalan
 
Dette begynner å bli kjedelig..
Jeg vil veldig gjerne få sett de filmene

 #72039  av kennethx
 
what they said!

 #72056  av CelicaTurbo
 
er passe lei jeg også nå, høres ikke en skit fra noen parter :? Har sendt nok en purring..

 #72695  av bose
 
hørt no mer?

 #72737  av chris
 
jeg jobber med saken. prøver å få tak i eierene av serveren.

 #73192  av CelicaTurbo
 
Jeg har hørt noe mer: han hadde meget begrenset tilgang til internet for tiden men satt akkurat da på en linje hos noen venner og skulle se på det. Så hørte jeg ingenting mer og problemet ble ikke fikset. Han hadde heller ikke noe annet svar på hvorfor den andre administratoren heller ikke har sett på det eller har svar på mine eposter.. snodige greier gitt, er totalt ulikt hvordan dem har vært tidligere men jeg satser på at Chris kan pushe litt mer på ene admin ihvertfall ;)

 #73268  av chris
 
Skal vel løse seg etterhvert. Men de to andre som kan fikse det der, er på Dreamhack nå, vet ikke om de får til å fikse derfra eller ikke. Men jeg skal prøve å pushe på, og få fiksa dette :)

 #73854  av bose
 
toppers

 #73888  av chris
 
Jeg har nå fått tak i vedkommende, som i går kveld kom hjem fra Sverige og Dreamhack. Han skulle sniffe på problemet med en gang sa han :)

 #75591  av jan-erik
 
chris skrev:Jeg har nå fått tak i vedkommende, som i går kveld kom hjem fra Sverige og Dreamhack. Han skulle sniffe på problemet med en gang sa han :)
....han har vel sniffet noe sterkere saker tror jeg.... siden han glemmer så fort :wink:

Men seriøst, noen som vet noe om noe skjer snart? Kan da ikke være så vanskelig å fikse dette da?

 #75609  av chris
 
jan-erik skrev: Men seriøst, noen som vet noe om noe skjer snart? Kan da ikke være så vanskelig å fikse dette da?
han har sett på det flere ganger nå, men han finner bare ikke ut hva som er galt. skal sende han en sms og høre etter hva status er.

 #76578  av chris
 
De sliter fortsatt med å finne problemet. men "sjefen sjøl" skal se på det i jula (da har han perm :))

 #76606  av kaimagne
 
chris skrev:De sliter fortsatt med å finne problemet. men "sjefen sjøl" skal se på det i jula (da har han perm :))
Hmm, kanskje jeg skal ringe mine gode kolleger i Vernepliktsverket og ordne juleperm ASAP, så vi får serveren på nett? Hvor i verden er det sjefen tjenestegjør da? :)

Utrolig hvor mye man kan fikse, bare man sitter på rett plass og kjenner de rette folka... :)