TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kronerulling for server

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #68829  av Gjertsen
 
beklager det kan bli litt vannskelig..
Sladda bilde av mor da. og sisters er veldig like henne.. dem er flinke til det meste!

Hørte jeg 1000 for alle ?
Vedlegg
ikkebilde.jpg
ikkebilde.jpg (19.16 kiB) Vist 9776 ganger

 #68865  av CelicaTurbo
 
hold dere til topic her ;)

Forøvrig; dette er ikke penger som er nødvendig for videre drift, det er penger for støtte av videre drift. Dvs at dere trenger ikke betale noe som helst om jeg selv gir samme sum som jeg nå uansett legger i potten, men dette er vår måte å støtte videre drift at maskinen for å sikre av vi ikke mister tilbudet og får å skape motivasjon for dem som jobber med denne serveren (motivasjon ved at de ikke må bruke egne penger til å dekke noe som i hovedsak gavner brukerne av maskinen).

 #68893  av skody
 
Er dette en tråd som folk legger merke til?
Jeg valset innom dette forumet for å se etter teknisk info ang. [img]uten .jpg eller .gif, og så kom jeg tilfeldigvis til å lese dette. Forøvrig er jeg ikke innom ts-ogn daglig. Bare mine tanker om det. 8)

PS!! Jeg putta en tier på tanken! :wink:

 #68906  av jumbo
 
Hoho, ler meg skakk :mrgreen:

Hadde forresten en kar med en 200sx innom i verkstedet i går, Kristian, som kjente brodern din :P Mulig han mente fra forumet da, men de har sikkert vært rund på treff etc slik vi toyota-folk er også... :)

 #69532  av lexusmann
 
Halla!!!
Syntes jeg måtte bidra til felleskapet, jeg også....Så jeg sendte avgårde en camilla....alll right???

 #69540  av @lpher
 
Donering utført :)

@lpher

 #69561  av sw20
 
skal få fra med og... holder 2oo?

Vil også takke for ei fantastik fin side!
og syns vi er en fin klubb med god stemnig i og mange som hjelper kvarandre med det dei kan!

Håper vi kan møtest alle mann en gang!

 #69647  av kaimagne
 
Har vært her kun kort tid, til tross for at jeg har hatt Celica i over ett år nå. Hvorfor aner jeg ikke. By-gones.

Utrolig bra forum, med masse gode tips og kunnskapsrike medlemmer. Bare tipsene jeg fikk for å fjerne rygge-pipe-helvetes-lyden (http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15) på min Celica MK7 var verdt veldig mye.
Har bidratt litt til fellesskapet rent økonomisk jeg også.
Kanskje en oppdatering fra kontoadmin med status hadde vært kjekt nå? Vet det er noen dager igjen før kampanjeperioden utløper, men...

Kai Magne

 #70211  av CelicaTurbo
 
status er nå oppdatert, jeg har ikke vært pålogget på noen dager og da blir det lite oppdateringer.. 1000 nye meldinger siden siste besøk ;)

 #70267  av tahustvedt
 
Har donert en hundrings.

 #70311  av yeah580
 
da var et par hundringser donert.

 #71576  av chris
 
steike, dette glemte jeg. er det for sent å gi noen kroner nå eller?