TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kronerulling for server

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #68369  av CelicaTurbo
 
Da er kronerulling over og ingen videre bidrag ønskes. Tidligere tekst er gjengitt nedenfor, og liste over hvem som har bidratt samt total sum er gjengitt nederst.
Per i dag er ts-ogn.no driftet fra en gratis server med ganske gode linjer, ubegrenset mengde trafikk og tilnærmet ubegrenset lagringsmengde. Vi er utrolig heldig som har denne muligheten siden tilsvarende komersielle løsninger koster ganske mye pr måned. Sist helg byttet server eierskap pga at tidligere eier har sluttet i nettselskapet hvor server var plassert. Den står nå hos en privatperson som har tilsvarende gode linjer men selv betaler for dem, i tillegg er det ventet at han skal betale for å overta serverhardware fra tidligere eier. Vi vil fremdeles beholde samme vilkår som tidligere og klubben vil ikke trenge å betale noe månedsleie for bruken av maskinen. Alle brukerne av maskinen er nå bedt om å stille til kronerulling for å dekke kostnader i forbindelse med flytting, dette er ikke snakk om store summen per bruker og vil ikke være mer enn hva jeg selv kan enkelt betale fra min egen lomme (merk at med "bruker av maskin" menes det meg som person, og ikke hver enkelt av dere medlemmer).

Med tanke på at server nå står på linjer som betales av en privatperson, til forskjell fra tidligere hvor allt var gratis, vil jeg nå gjerne oppfordre medlemmer av ts-ogn til en to-ukers kronerulling til støtte av server. Dette er ingen nødvendighet at vi stiller midler, men med tanke på den endrede eierkarakteren føler jeg det er viktig at vi som en av de største forbrukerne av båndbredde og lagring på maskinen gir vår støtte til videre drift av maskinen slik at vi kan beholde denne muligheten så lenge som det er mulig. Pengene fra ts-ogn vil bli overført samlet til administrators konto som er avsett serverdrift, og vil i første omgang gå til kjøp av servermaskin fra tidligere eier og kjøp av UPS nødstrømsløsning.

Jeg håper da at så mange som mulig av ts-ogns medlemmer kan avse en liten sum slik at vi kan vise vår støtte og bidra til videre drift av server. Det er helt frivillig å støtte kronerullingen og man kan støtte alt fra en tier til hva man måtte ønske. Jeg vil i denne posten legge ut en liste over alle som har støttet med en innbetaling, men jeg vil ikke poste hvor mye hver enkelt har betalt, kun den totale summen. Jeg foretrekker om dere skriver deres brukernavn i infofeltet slik at jeg kan skrive dere i listen med dette navnet. Om brukernavnet ikke står i innbetalingen fører jeg opp fullt navn istedet.

Kronerullingen blir stoppet etter to uker (tirsdag 16. november) og jeg vil da skrive det tydelig her at det ikke ønskes flere innbetalinger ;)

Innbetalinger gjøres til konto avsett for ts-ogn:

ts-ogn kontonummer: 7401.6xxx
Disse deltok i støtten:

-Amund L.
-Henrik D.
-Erlend L.
-Espen W.
-Markus L.
-Jan B.
-Kennethx.
-Trond R.
-Kaimagne
-2000celica
-@lpher
-Kjetil S.
-Christine
-Egil B.
-Tor Arne H.
-andreash
-yeah580
-al


Total sum hittil 1885,-

Takk til dere alle sammen, jeg er strålende fornøyd med bidraget og vil overføre det videre til driftskonto i dag :)
Sist redigert av CelicaTurbo den 15 mai 2005 10:58, redigert 6 ganger totalt.

 #68543  av kake
 
Betaling overført.

 #68550  av CelicaTurbo
 
flott flott :)

 #68610  av Dalan
 
Et lite bidrag sendt :)

 #68617  av Erlend
 
Bidrag sendt :)

 #68626  av saftisme
 
Hvis det hjelper noe... har jeg en server med veldig kjappe linje som jeg kan hoste ting hvis dere trenger noe sånn..... Betaler en del for den serveren, men bruker den aldri :P

 #68654  av CelicaTurbo
 
Slik det er nå driftes sidene fra en server på meget gode linjer med imponerende oppetid, som vi i utgangspunktet ikke betaler noenting for, men om vi ved et senere tilfelle skulle miste den muligheten er det klart vi vil være interessert i alternativer ;)

 #68666  av MR2turbo
 
SÃ¥nn, der var kollekten betalt ;)

Oppfordrer alle til å gjøre det samme for en helt topp webside! (Takk til Kristian!!) :D

 #68681  av jumbo
 
Overførte en "Camilla". Beklager at jeg ikke har mer å avse akkurat nå, men får heller spytte i mer etterhvert om det trenges.

 #68706  av CelicaTurbo
 
jeg forventer absolutt ikke noe mer enn noen camilla her :) Jeg blir glad for alle bidrag, små eller større, og jeg ønsker ikke at noen skal føle at dem overføre mer enn dem ønsker eller at dem skal føle seg presset til å overføre ;)

 #68715  av McHowie
 
Ta å stopp kronerullingen den 16. november da :P Får lønna inn den 15. så :D

 #68740  av CelicaTurbo
 
hehe, det er greit.. fristen forskyves en dag frem ;)

 #68752  av Dviper
 
det kommer fra meg oxo når jeg har fikset nettbanken igjen..

 #68802  av Gjertsen
 
lite med penger i boksen hos meg fortiden :(
Så jeg har Mutter og 2 søstre til salgs.. non som vil by?
Ska se om jeg får skrapa sammen non kroner jeg. noe må da gå ann å spytte oppi.

We WANT this server....

BTW, miniumum pris på mor er 200, søstrene er 300 tilsammen. 8)

 #68808  av Dalan
 
Gjertsen skrev:lite med penger i boksen hos meg fortiden :(
Så jeg har Mutter og 2 søstre til salgs.. non som vil by?
Ska se om jeg får skrapa sammen non kroner jeg. noe må da gå ann å spytte oppi.

We WANT this server....

BTW, miniumum pris på mor er 200, søstrene er 300 tilsammen. 8)
You know that post is worthless without pics! 8)