TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SHDSL fra NextGenTel - noe for deg, Kritian?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

 #7905  av Qvakk
 
uhm? .. *plutselig er jeg her også.. * :p

velvel.. ikke si at dere ikke hvisker om en klubb \ forening her..
Men!!!!!!!!! .... Jeg vil VÆMED ett sted der.. :p
Norsk Toyota Sportsbilklubb ellerno hadde vært bra..
med egne avdelinger for modeller under.. seg som igjen er "selvstendige" med bevilgete penger fra Øverste styre(... ), eneste ulempen , er Hvor i F** man skal ha det . . :p , Hvis ikke Kristian har lyst på mange fine biler i hagen sin , så må vi ha egen kontor .. Man får støtte og man kan klare å få en klubb til å gå rundt.. .. Det hele handler om Bevissthete ( noe pappa har sagt ) for å få ting til å komme på beina,,., og samtidig rulle av seg selv etterhvert :p ..
:lol: <-- tøff tryne selv om jeg ikke Ler så mye :D
tenk dere årlige Styremøter .. avd. møter .. Referater .. mye er moro.. .
:p
Men ! , om det skulle være en eventuell forening\klubb , må det da være kun MR2? .. hvorfor ikke lage en nasjonalt klubb ... Representere klubben internasjonalt ved treff i andre land. .. . etc..

 #7916  av CelicaTurbo
 
foreløpig, om man føler for tilhørighet til en MR2-klubb så har jo Sportsvogn klubben eget MR2 register da.. Sportsvogn klubben skal ha treff dagen etter japsetreffet f.eks. (et annet sted på østlandet så klart). Det jeg synes er litt dumt med det der er at jeg får eposter fra klubben som er meget østlands-fokusert, sånn "I kveld er det samling på xxx" hvor da xxx er et lokalt lite møtelokale på ukjent lokasjon i Oslo for min del :) Men de har flere regions-grupperinger rundt i landet da bare ikke i bergens-traktene :)

 #7919  av henningl
 
Qvakk skrev:uhm? .. *plutselig er jeg her også.. * :p

velvel.. ikke si at dere ikke hvisker om en klubb \ forening her..
Men!!!!!!!!! .... Jeg vil VÆMED ett sted der.. :p
Norsk Toyota Sportsbilklubb ellerno hadde vært bra..
med egne avdelinger for modeller under.. seg som igjen er "selvstendige" med bevilgete penger fra Øverste styre(... ), eneste ulempen , er Hvor i F** man skal ha det . . :p , Hvis ikke Kristian har lyst på mange fine biler i hagen sin , så må vi ha egen kontor .. Man får støtte og man kan klare å få en klubb til å gå rundt.. .. Det hele handler om Bevissthete ( noe pappa har sagt ) for å få ting til å komme på beina,,., og samtidig rulle av seg selv etterhvert :p ..
:lol: <-- tøff tryne selv om jeg ikke Ler så mye :D
tenk dere årlige Styremøter .. avd. møter .. Referater .. mye er moro.. .
:p
Men ! , om det skulle være en eventuell forening\klubb , må det da være kun MR2? .. hvorfor ikke lage en nasjonalt klubb ... Representere klubben internasjonalt ved treff i andre land. .. . etc..
Hehehe... tror kanskje det der er litt overkill ;) Egne selvstendige avdelinger? med egen økonomi, og bevilgninger fra øvre styre? Først får dere bli store, før dere blir store på det :lol:

 #7973  av CelicaTurbo
 
syntes jeg det høres bra ut, så kan vi tre Celica eiere i klubben styre våre egne penger uavhengig av MR2-folket, men så klart hver avdeling må få like stor andel av totalen :) Blir enda mer penger på Goose da som kommer til å være helt alene i sin Supra avdeling :)


hm, eller kanskje avdelinger er litt tidlig? :)

 #7981  av Goose
 
Goose? Supra! ikke ennå, men Celica der i mot! :D

Vi tar alt felles blir det for stort såkan man dele i andelinger da..

 #7990  av MR2turbo
 
Er det noen som kan tenke seg å være med å drive en klubb? Hvis det er interesse vil jeg gjerne være med.. Kan godt sette av litt tid til sånt ;)

 #8011  av mk1 black limited
 
Skal ikke starte noen lang diskusjon om dette, men vil bare si et par ting:

Det er alt for mange klubber i Norge. Dette medfører bittesmå grupperinger med sære interesser uten hverken økonomi eller organisasjon til å gjennomføre noe særlig på egen hånd, og uten noen som helst gjennomslagskraft overfor f.eks. myndighetenes ran av bileiere.

Sånn, det var det jeg hadde på hjertet i dag...:-)

 #8020  av CelicaTurbo
 
hør hør! :)

Neida, seriøst, det eksisterer en klubb har en gruppe MR2 eiere og skal det startes noe annet så bør personene virkelig være giret og villige til å bruke MYE tid på dette for det kommer rett og slett bare til å ta store mengder tid og fritid fra personene som velger å styre dette.. er greit å ha en god oversikt over hva man går til ikke sant :)

 #8022  av MR2turbo
 
mk1 black limited skrev:Skal ikke starte noen lang diskusjon om dette, men vil bare si et par ting:

Det er alt for mange klubber i Norge. Dette medfører bittesmå grupperinger med sære interesser uten hverken økonomi eller organisasjon til å gjennomføre noe særlig på egen hånd, og uten noen som helst gjennomslagskraft overfor f.eks. myndighetenes ran av bileiere.

Sånn, det var det jeg hadde på hjertet i dag...:-)
Det er derfor jeg velger å være NSK medlen ;) Det blir jo større miljø der og som du sier, ikke så sært.. der er det oftere møter og godt organiserte treff :)

Sånn jeg tenkte på det så var det mere for at man kan stille som klubb på andre treff og samles rundt de sære hobbyene våre.. Syns det har en verdi det og..
Men jeg vil uansett ikke være mindre aktiv i NSK av den grunn. Vi har jo kjøreturer hver måned her i Rogaland + ofte noen ekstra på fine sommerdager.
:P

 #8036  av CelicaTurbo
 
men jeg synes det er snodig at det er så stort miljø i Rogaland mens det er så dårlig i Hordaland :?

 #8040  av MR2turbo
 
Rart at det er det.. :? I NSK-Rogaland er vi over 60 medlemmer, men det er somregel bare ca. 10 på hver klubbkveld.. Ikke så værst egentlig, det er jo helt vanlig at det er mange passive medlemmer og noen få aktive.. :)
 #112639  av kka
 
Hei jeg jobber med salg av div nettverks løsninger bla Hosting og server leie og salg av bredband fra Catch så bare si i fra så skal jeg gi en meget bra pris på Bredbands linjer...Kompis priser...

KKA :)

 #112673  av CelicaTurbo
 
en meget gammel diskusjon det her, men serverne er nå hosted helt gratis med ubegrenset trafikk på 10Mbit linje så vi har ingen umiddelbart behov for andre løsninger hittil ihvertfall, men om det blir behov for en ny løsning så blir det nok annonsert på forumet ihvertfall :)

 #112679  av sindrejl
 
er ikke noe problem i trondheim dette.. her får alle vite om treff selv om det er klubbtreff eller ikke.. alle dukker opp uansett :P

 #112683  av CelicaTurbo
 
sindre, diskusjonen er egentlig over ett år gammel ;)