TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forslag: eget skrytedelforum?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #82833  av Master
 
Hei Kristian!

Hva med en egen plass på forumet for "show & shine" slik som de har på f.eks det amerikanske MR2 forumet..

Så kan vi legge ut bilder & div info om våre siste innkjøp/modifikasjoner til bilene våre. Det er kanskje ikke så mange som gidder å lese på celicaforumet hvis de har MR2, men på denne tråden vil jo alt samles og ideer som gjelder alle biler kommer frem med bilder osv.

Bare et forslag :)

edit: vi har jo prosjekter, men tenkte kanskje dette skulle være ferdige prosjekter på en måte.

 #82840  av CelicaTurbo
 
Hm, skal tenke litt på den gitt.. mulig jeg kan samordne det med prosjekter på et hvis..

 #82853  av Tor
 
Eller lage en "Min Bil" gruppe, der bare personen som eier bilen kan skrive i sin egen post på toppen, så kommer modifikasjonene under :) Funker på 200SX forumet da.

 #82861  av CelicaTurbo
 
hm, skal se hvordan det ser ut og høre med Henning hvordan han har gjort det i praksis (med tanke på rettighetene). Høres ut som en god idé selv om jeg ikke helt ser hvordan det kan gjennomføres (rettigheter).

 #83228  av CelicaTurbo
 

 #83262  av Master
 
Konge! :D blir interessant å kjike der etterhvert.

 #83334  av jumbo
 
Flott ide :D

 #83346  av kake
 
Ok, men blir det slutt på eiersidene på http://www.ts-ogn.no da? Og hva med brukergalleriet på profil? Jaja, har jo iallefall litt å velge i :)

 #83348  av GT_rider
 
Har tatt ansvar jeg nå. Følg opp folkens. Bør få Mange sider på det forumet. mange sider.

 #83381  av Master
 
Jeg synes at den der eiersida på hovedsiden ble for tungvint, samt at jeg aldri er på hovedsien så og si:) blir å legge inn info om min MR2 den dagen jeg får den hvertfall, og oppdatere hver gang jeg får noe nytt til den :D

 #83412  av CelicaTurbo
 
Neida, blir ikke slutt på eiersidene på forsiden siden dem er et bedre tilbud for vilkårlige besøkende samt at dem er bedre organisert, men jeg henger sykt etter med oppdateringene der så derfor dette tilbudet med Min Bil. I tillegg har dere jo nå muligheten til selv å oppdatere innholdet på deres egne sider ;)

 #83437  av Oas
 
sinsykt bra med den nye "Min bil" avdelingen, takk :D :D
Etter og ha sett for eks. et bilde av en bil som noen eier her, så er det jo veldigt fint med en sånn side så man kan finne ut mere info om bilen.

:D :D :D