TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rekkefølger pÃ¥ bilder

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #83885  av MR_T
 
Sliter med å få bildene til å legge seg i ønsket rekkefølge, er det noe tips på åssen dette gjøres? Hvis man f.eks legger bilde 1-2-3-4 i den rekkefølgen fikk jeg 1-4-2-3 på forhåndsvisning

T.R

 #83901  av CelicaTurbo
 
hm, ingen andre tips enn at jeg tror dem blir vist i motsatt rekkefølge av hva du legger dem til posten, men jeg har egentlig ikke gått inn for å sjekke at det er 100% slik, det er bare det inntrykket jeg har ;)

 #83902  av kennethx
 
Jeg har intrykk om at de vises motsatt vei i forhåndsvisning, men når du trykker submitt, så kommer dem samme vei som du la dem til! :shock:

 #83932  av CelicaTurbo
 
hm, godt mulig det.. men jeg bruker aldri forhåndsvisning jeg da :) Jeg husker derimot ett tilfelle hvor jeg bevist la inn bildene i feil rekkefølge pga at jeg mente å huske at bilderekkefølgen ble reversert når posten ble lagret, men det var ikke tilfellet den gangen ihvertfall.

 #84066  av henningl
 
Lag flere poster og post ett bilde i hver post ;)

 #112381  av Kjetil Hoem
 
Jeg får ikke til å legge inn bilder på profilen min jeg :cry:
Er sikkert hodet å øynene mine som ikke fungerer, men finner liksom ikke noen link der det står om å legge inn bilder..

Var og tok bilder på onsdag, så jeg tenkte jeg kunne legge dem ut her.. Men det fikk jeg ikke til..

Hva skal jeg gjøre??

På forhånd takk 8)

 #112382  av Kjetil Hoem
 
GLEM DET FOLKENS!!!!

Fant det ut 3 minutter etter jeg postet.. :oops:

 #112388  av Goose
 
Du må legge ut bilde fra 1 og oppover.
Dem vil vises omvendt i forhåndsvisningen, men.
Men hvis du har bilder i 640x480 og bildene er opptil 72kb store så vises hele bilde isteden å få en liten thumbnail, og her kommer MENen..
Hvis du har bilder større en 72kb så selv om du har lastet dem opp i rekkefølgen så vil de sørre enn72kb bildene kommer i bånn i nytt rekeføle.

eks.
hvis du har 68lb bilder: 1-3-4
og 75kb bilder 2-5
og så laster du dem opp i rekkefølgen 1-2-3-4-5
så vil dem vises slik:
1-3-4-2-5

 #112421  av CelicaTurbo
 
jøss, det blir bare komplisert.. om folk vil ha bildene i ønsket rekkefølge så får de heller skrive flere poster eller noe slikt :)

 #113024  av Goose
 
aaa BRTW.
Skal man oppdatere bilde senere.
så må man laste opp alle andre bildene som er under den i rekkefølgen..
eller så bil ikke rekkelfølgen boholdt.

Eks.
du har bilder 1-2-3-4-5
ønsker o oppdatere bilde nr 3
da må du laste opp 3-4-5 for at rekkefølgen skal være 1-2-3-4-5
ellers så får du en rar resultat av typen: 1-2-4-5-3

HÃ¥per det hjelper :wink: