TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Spam-gjester pÃ¥ forumet?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #84430  av kaimagne
 

 #84436  av GT_rider
 
Har merka deg slike du også.
Aldri skjønt hva dem gjør her. Gjør det nå.

 #84437  av CelicaTurbo
 
Har vært klar over det og har slettet en del allerede, innførte for noen dager siden tvungen epostverifisering for registrering men ser ut til at det fungerte dårlig. Neste blir visuell verifisering av kode ved registrering ser det ut til :roll:

 #84469  av sleeper
 
Hva gjør de egentlig????

 #84491  av CelicaTurbo
 
Det er brukere som er automatisk registrert av søkerobotorer som kun leter etter forskjellige varianter av diskusjonsforum på internet. Dem registrerer seg der med den hensikt å poste spam/reklame på forumet. Ingen av dem har riktignok posten noen spamposter her på forumet men jeg antar at dette er deres oppgave for reklameverdien i å kun eksistere i medlemslisten er minimal. Jeg antar at grunnen til at vi ikke har sett noen poster fra dem er at dem trolig vil prøve å poste i forumområdet som har id=1. Siden alle diskusjonsforum har minst ett område så er det naturlig at denne id'en alltid eksisterer i forumet, men på dette forumet er ikke vanlige brukere tillatt å poste nye poster på dette området ("Informasjon fra webmaster").

 #84504  av sleeper
 
smart

 #88597  av Fredrik
 
Har kommet noen til de siste dagene...

 #88600  av CelicaTurbo
 
je, får nok ta noen grep til for å forhindre slike registreringer gitt.

 #89783  av GT_rider
 
Litt kjapt. Sett to stk nyregga bare nå i dag. hva med en slik tallkombinasjon som forandrer seg for hver som regger seg. Har vært innom flere sider som har dette.
Med på hva jeg mener???

 #89796  av Fredrik
 
GT_rider: Kikk noen poster lenger opp ;)

 #89821  av CelicaTurbo
 
Denne diskusjonen er da låst siden alt allerede er besvart tidligere om hva som skjer, hva som er gjort og hva som skal gjøres og det er da ingen grunn til å "bumpe" posten bare fordi noen ikke har lest gjennom hele diskusjonen ;)