TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eget foto-forum?

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #88027  av _speedy
 
Hva tror dere? Et forum hvor vi kan utveksle erfaringer, legge ut egne bilder samt andre...

 #88056  av Ã¸xseth
 
tja, hvorfor ikke??

 #88441  av _speedy
 
kennethx skrev:Vi har jo ett eget foto album : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/album.php

Der alle får hver sitt album.
Nå var det ikke det jeg mente da. Jeg mener at det kan være et forum der vi diskuterer teknikker, får kritikk på foto etc..

 #88453  av kennethx
 
Hmm, ideer er jo fint, men ville ikke det strengt tatt høre mer hjemme på et forum for foto intereserte? Føler på en måte at vi da beveger oss litt langt vekk fra det som er kjernen her. Toyota Sportscar Owners Group Norway. Det kan jo bli litt uoversiktelig om vi har forum deler for alt mulig. I utgangspunktet synes jeg det høres ut som en post i "off topic" burde dekke dette behovet greit?

 #88454  av _speedy
 
kennethx skrev:Hmm, ideer er jo fint, men ville ikke det strengt tatt høre mer hjemme på et forum for foto intereserte? Føler på en måte at vi da beveger oss litt langt vekk fra det som er kjernen her. Toyota Sportscar Owners Group Norway. Det kan jo bli litt uoversiktelig om vi har forum deler for alt mulig. I utgangspunktet synes jeg det høres ut som en post i "off topic" burde dekke dette behovet greit?
Hmm,når jeg tenker meg om, så har du vel rett! Sorry for..eh...posten :P

 #88535  av kennethx
 
Flott at folk er kreative og kommer med idéer.

 #88595  av CelicaTurbo
 
Ideen var i utgangspunktet god og interessant men Off Topic dekker nok det behovet ja. Blir det for mange kategorier så blir forumet uoversiktlig også ;)