TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Bil

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #89181  av FireFox
 
Hvorfor er det kun moderatorer som kan gi svar på "Min bil" topicen?
Hadde jo vært greit om folk kunne gi ros o.l der da :wink:
 #89195  av chris
 
FireFox skrev:Hvorfor er det kun moderatorer som kan gi svar på "Min bil" topicen?
Hadde jo vært greit om folk kunne gi ros o.l der da :wink:
Det er fordi det skal være ryddig og ordentlig.. for at ukjente personer skal få kunne se de forskjellige bilene, uten at det står 9327598247 meningsløse poster der også. at folk skal kunne se bilder, se hva som er gjort/kan gjøres.. osv :)

 #89200  av sw20
 
skulle gått an å legge ut flere bilder sjøl da,,,,

 #89210  av chris
 
sw20 skrev:skulle gått an å legge ut flere bilder sjøl da,,,,
bare å sørge for at bildene ligger ute på nettet et sted det, og linke dit. bare se hvor mange bilder jeg har :)

 #89256  av CelicaTurbo
 
chris skrev:
sw20 skrev:skulle gått an å legge ut flere bilder sjøl da,,,,
bare å sørge for at bildene ligger ute på nettet et sted det, og linke dit. bare se hvor mange bilder jeg har :)
Nei prøv å hold dere til de 5 bildene som er grensen for hver post nå. Det er mulig å legge bildene på annen server og linke til dem vha IMG-taggen men jeg er mindre glad i den løsningen pga at slike bilder alltid har en tendens til å forsvinne eller bli utilgjengelige etter en stund når dem enten blir slettet eller flyttet uten at eier husker at bildene er linket til fra dette forumet. Så, så langt det er mulig bruk den innebyggede muligheten til å legge vedlegg til poster ;)

Ellers, grunnen til at det er sperret for at folk skal svare er for å hindre alt slags svada, spørsmål eller negative kommentarer om bilene. Vi går riktignok glipp av å kunne skrive "kul bil!!" osv men det får heller være ;)

Et lite hysj-hysj; det kommer en ny løsning for dette om en liten stund som erstatter eiersidene helt.