TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • bruk av epost her pÃ¥ forumet.

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #95992  av CelicaTurbo
 
Jeg er nå ganske lei av å be medlemmer om å ordne opp i epostaddresser som dem har registrert på sin profil her på forumet. Dette diskusjonsforumet prøver å sende epost til medlemmer hver gang noen sender en PM til medlemmet eller når medlemmet selv har bedt om å bli varslet med epost når noen skriver i en diskusjon hvor dem deltar. Hver dag mottar jeg mellom 10 og 20 feilmeldinger i min innboks pga at disse epostvarselene kommer i retur når folk har oppgitt feil epostaddresse i sin profil, eposten deres ikke er i bruk lengre eller deres innboks er full (ved bruk av tjenester som f.eks hotmail eller spray). Jeg bruker alt for mye tid hver eneste uke på å be medlemmer om å ordne opp på profilsiden sin og jeg har mer enn en gang vurdert om jeg skal bannlyse hotmail og spray fra all nyregistrering på forumet (men, det vil jo gå på bekostning av nye medlemmer som ikke klarer å registrere seg). Hver uke sletter jeg opptil flere nyregistrerte brukere på forumet pga at dem (ofte bevist) har oppgitt feil epostaddresse og dermed aldri mottar eposten med linken dem trenger for å kunne aktivere sin egen brukerprofil.

Så, alle sammen, vær snill å sjekk at eposten du selv har oppgitt på din profilside er korrekt og at det er tilstrekkelig med ledig plass i din innboks om du har epost fra hotmail eller spray eller lignende!
 #316458  av 200sx RB power
 
Kvifor får ikkje eg bruke min yahoo mail adresse??? Må bruke den eg har på jobb som er ein @hydro.com adresse. Ganske irri å ikkje få varsel på innlegg osv heime.
 #317201  av 200sx RB power
 
kennethx skrev:Får du en feilmelding om du prøver å bytte til din yahoo addresse?
Eg får opp denna meldingen: E-postadressen du har oppgitt er forbudt av administrasjonen.

 #317981  av kennethx
 
Stemmer at yahoo.com var en bannlyst addresse. Dette henger sammen med at den forrige versjonen av forum programmvaren var sterkt utsatt for spam bots som regisrerte seg med denne typen addresser. Jeg har åpnet opp igjen for yahoo.com nå, så rapporter snarest til meg eller celicaturbo om dere ser noen spam boter på forumet :)