TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • eie side pÃ¥ startsiden

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #104306  av Elzin
 
hvordan kan jeg lage en eier side på første siden? ser at det er få folk der.

 #104311  av Remi
 
vis CelicaTurbo ikke har endret på dette så må du sende han en mail me det du vill ha der. men mener og huske at det var noen endringer ute og gikk her prøv og søke litt ?

 #104318  av CelicaTurbo
 
Det er ikke lenger mulig, til fordel for at eiersidene istedet er her på forumet og dere selv vedlikeholder deres egne eiersider. Se annonsering under "Informasjon fra webmaster". De gamle eiersidene står bare midlertidig, de vil fjernes etterhvert.

 #104334  av Elzin
 
vil disse sidene da bli erstattet med dem på forumet? er flott "presangtasjon" for gjester når dem kan kikke på bilene.

 #104342  av CelicaTurbo
 
Det er nok en flott presentasjon men det vil nok ikke gjøres pga at det er teknisk vanskelig å få til en slik løsning; slik som hvilke kriterer skal oppfylles av eiersiden før den kommer på forsiden som ny eierside/nyhet? Når nye medlemmer registrerer seg og kun fyller ut bilmodell og årsmodell uten å skrive ett eneste annet info eller legge ut et eneste bilde, da er det heller ikke særlig interessant å få en nyhet på forsiden for hver eneste nye medlem som gjør det. Det må ordnes slik at kun reelle eiersider vises, og det er i praksis vanskelig å få til på et automatisk sett. Det er også vanskelig å gjøre det manuellt siden det er litt av en jobb for meg å følge med på alle endringer som blir gjort på de eiersidene for så å oppdatere forsiden med tanke på det.

Det som trolig blir gjort er å gjøre det tydeligere på forsiden at eiersider eksisterer, kanskje vi f.eks kan ha avstemninger med månedens eierside eller noe lignende. Nå er også eiersidene mer knyttet til forumbrukere og mye mer tilgjengelig enn de var tidligere pga at det er en link i hver eneste post av et medlem som har en slik side. Før ble eiersider glemt så snart de var gamle nok til at de ikke ble vist på forsiden og det var kun de nyeste medlemmene som så over eiersidene som var der. Ellers er nå planen at når folk kommer til forsiden på http://www.ts-ogn.no så vil de se en mer levende side med oppdaterte artikler, tester av produkter og nyheter fra Toyota eller motorsport. Slik det er nå er det omtrent kun eiersidene som er der.

 #104443  av Elzin
 
det er sikkert mye på planene dine også kan jeg tenke meg. du gjør en veldig god jobb. sidene er lette å forstå seg på.
stå på :D