TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • oppdatering av forumet

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #106319  av CelicaTurbo
 
Forumprogramvaren er oppdatert, gi meg et ord om dere opplever noen problemer de nesten dagene..

 #106320  av CelicaTurbo
 
test
Vedlegg
st_165.jpg
st_165.jpg (53.98 kiB) Vist 8689 ganger

 #106392  av lexusmann
 
skal gjøre det, ja... :)

 #106455  av Speeder
 
jeg har fått to mailer om att jeg har fått pm, men ingen pm i innboksen... :?

 #106466  av Master
 
Da jeg skulle inn på forumet for et par dager siden fikk jeg bare ei hvit side som det sto no sånt som " this is not supposed to happen.." :)

 #106467  av CelicaTurbo
 
hm, det var jo interessant, men det er mulig at det kun er eposter som hang igjen ett sted i systemet, men aller mest trolig er det at noen har sendt deg meldinger men deretter slettet de fra sin utboks før du har fått lest meldingene.. Jeg skal prøve litt senere og se om det fungerer bra for min del. Er det noen andre som har opplevd dette nylig?

 #106469  av CelicaTurbo
 
Master skrev:Da jeg skulle inn på forumet for et par dager siden fikk jeg bare ei hvit side som det sto no sånt som " this is not supposed to happen.." :)
jepp, dette skjedde mens jeg oppdaterte forumet pga at oppdateringsscript feilet og jeg måtte fikse databasen manuellt så det tok alt for lang tid :?

 #107434  av Elzin
 
fikk denne feilmeldingen:


Couldn't get mail server response codes

DEBUG MODE

Line : 114
File : smtp.php

 #107446  av CelicaTurbo
 
jepp, jeg har fått det også. Det er fint du sier ifra og jeg lager en egen annonseringspost om den feilmeldingen der. Det er derimot ikke tilknyttet oppgraderingen, det er et problem med mailprogramvaren på servermaskinen og jeg har gitt beskjed om det, men det gjenstår å se hvor lang tid det tar for en admin å se på det.. foreløpig har det tatt hele dagen ihvertfall :roll: