TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye frontlykter til min T20?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #273223  av Vaskeball

Heisann.

Vurderer og sette på noen nye frontlykter til min T20, da den ene nærlysa lykta er skada i festene.

Så litt på disse her, vil disse se noe bra ut tror dere?

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7030

Evnt noen som veit om finere, bedre eller billigere lykter noen plass?

På forhånd takk for svar :)

#273225  av ErikG

Jeg hadde heller kjøpt orginale enn å betale over 9k for noen lykter. Kan være du finner noe på ebay.

#273227  av Vaskeball

Jeg synes også det var dyrt, veldig dyrt, men jeg har ikke peil på hvor mye sånt koster i utgangspunktet.. Hvor mye vil orginal lyktene koste ca?

Kan man skaffe orginal lykter fra Toyota med sånn linse lykt sak? (Veit ikke hva det heter)

#273229  av peterK

Ja, de der kan man få fra Toyota. Det er de lyktene som var på et fåtall av luksusvarianter av celica i japan, såvidt jeg vet. Lyktene er svindyre, men vanvittig fine. Finnes et sett på ebay, får de til rundt 5-6 tusen jeg hvertfall.

Parklys;

Bilde

park+kjørelys
Bilde

Bilde
Bilde

stort bilde

Lysbildet er ment for høyrestyrte biler, så lyktehuset må justeres. Det er en ganske "enkel og grei" oppgave, men det må gjøres skal du få tommelen opp av BT.

8)

#273230  av Vaskeball

Peeent, de hadde gjort seg på bilen min.. Da gjenstår det å spare penger, finne dem og bestille :)

Hvordan endrer man lysbildet da?

#273272  av Tomera

Jeg har orginale Toyota JDM linse/klar lykter til min ST205.
Mine er kjøpt hos Fensport. Veeldig pent, og gått lys av de.

#273420  av castman

Tomera skrev:Jeg har orginale Toyota JDM linse/klar lykter til min ST205.
Mine er kjøpt hos Fensport. Veeldig pent, og gått lys av de.
Har vel ikke et nærbilde ? :)

#273431  av Tomera

Dette er det eneste jeg har. Ellers kan du se bildene som ligger under bilens profil i garagen ;)
De er VELDIG pene og en veldig flott oppgradering i forhold til de orginale, utseendemessig. Veldig fornlyd med lysbilde i de også. Har Xenon i nær og fjærn også. Enda ikke sett biler i norge med disse lyktene, untatt min..
Vedlegg
27_-947259273.jpg
27_-947259273.jpg (39.38 kiB) Vist 1314 ganger

Re:

#280804  av Haugbjørg

Tomera skrev:Dette er det eneste jeg har. Ellers kan du se bildene som ligger under bilens profil i garagen ;)
De er VELDIG pene og en veldig flott oppgradering i forhold til de orginale, utseendemessig. Veldig fornlyd med lysbilde i de også. Har Xenon i nær og fjærn også. Enda ikke sett biler i norge med disse lyktene, untatt min..

Er dette lovelig xenon, med atutomatisk lysjustering og alt det? Har veldig lyst på xenon i min ny ervervede Celica : )
 #280867  av Tomera

Nei det er ikke orginale Xenonlykter. SÃ¥ er nok ikke lovlig og ettermontere xenon i de.
Plokket ut Xenonkitet i nærlysene, for og unngå og bli stoppet. Vil helst ikke bli det, da lyktene heller ikke er E-merket. Så da me de orginale inn igjen.