TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • min 1992 celica cs nr 2318 vurderer salg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #423133  av mats_24
 
ja det er veldig greit! har ikke noe peiling på det elektriske vedr sprut. eller mapping, så er det greit med en toyota mann, som da tar det på seg.. virker som en kar med masse kunnskap han sleeper, hyggelig er han også! så han anbefaler jeg til alle andre på det sterkeste!
 #423369  av mats_24
 
Yes! da har den endelig tent!

var hos sleeper i går og idag, og skrudde sammen med han. Vi fikk så vidt begynt med sprutet i dag.. satt opp tenninga osv, og fikk liv i motoren... MÅ SI JEG GLEDER MEG TIL KJØRE CS IGJEN!!!!
 #423374  av ArildM
 
Gratulerer med oppstart :) Det er som regel genialt morsomt første gang det fyrer :)
 #423385  av God
 
mats_24 skrev:Yes! da har den endelig tent!

var hos sleeper i går og idag, og skrudde sammen med han. Vi fikk så vidt begynt med sprutet i dag.. satt opp tenninga osv, og fikk liv i motoren... MÅ SI JEG GLEDER MEG TIL KJØRE CS IGJEN!!!!
Kjekt å høre! Lykke til med resten da. :)
 #423652  av mats_24
 
Hei igjen!

dette evighetsprosjektet ser ut til å aldri bli ferdig... Snakket med Sleeper her forrige dagen, og da ville ikke bilen gå igjen... trolig noen dyser som henger, er veldig rart, siden de var trykktesta og "gått" over hos Anders Ringstad før jeg tok de i bruk.. heldigvis så kjøpte jeg et kit til Supra og hadde 2 til overs, så vi får se om det går veien nå..

Skulle jo egentlig lakkere bilen, men det ser ut som at jeg må vente litt med det, hadde en kjempe deal med en lakkerer, men han har solgt firma sitt og flytta til hjemlandet sitt igjen, så den dealen gikk i vasken! kjempe kjedelig...

får se hva jeg ender opp med, enten så blir det salg når motor er på stell igjen, eller så blir det til at det blir isbil!

er sånn PASSE LEI om dagen av den bilen!
noen som vil kjøpe? kom med et bud...
 #423660  av Andrepedersen
 
Du må ikke gi opp nå! Fikk mange slike tvister når jeg holdt på.. Er utrolig kjedlig!
 #423804  av mats_24
 
var ikke mange som var int i å kjøpe her, er et par andre som er int... får se hva som skjer..
kanskje jeg skulle ombestemme meg når sleeper er ferdig??? time will show..

er kjøring på isen den 12 jan.. om jeg skulle rekke det, så blir det hvertfall ikke salg...
 #423860  av mats_24
 
Hei igjen..

snakket med sleeper igjen idag. han hadde holdt på i hele dagen med bilen og ikke fått noe serlig greie på det. :?
han hadde sjekket dyser og de var ok.. motoren går rundt og tenner og går i et sekund før han stopper igjen...
snakket også om at det kunne være problemer med gammel bensin.. er ca 20-23liter på tanken og den er fra februar i fjor. er jo kaldt der han stor og skrur.. så kan være en kombo med gammel bensin og kondens.. ikke vet jeg... syntes bare at dette er så kjipt. vil ha den jævla bilen i orden NÅ! det er perfekt føre på isen....

er på ingen måte å henge ut Sleeper her i prosjekttråden min.. han gjør en super jobb og innsats..
 #423867  av ArildM
 
Vi krysser fingrene for deg. Kjedelig når man får slike "spøkelser" det kan sette ut selv den beste mekaniker :?
 #423876  av 3rlend
 
som arild sa da jeg ikke fikk start første gang etter å ha skiftet topp pakning,
må regne med noe småprakk før det starter ;)

er nok bare en bagatell skal du se :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12