TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • karosserideler til st 185. hvor fÃ¥ tak i?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #426105  av mats_24
 
Hei!

skal nå snart i gang med å lakkere bilen min, og i den forbindelse er det noen deler jeg trenger.

1. alle pakningene under spoileren på bakluke/bakskjerm, hvor får jeg tak i?
2. min bil er en WB og det ser ut for meg at det skal sitte to plastikk deksler i bunn av hver forskjerm, hvor får jeg tak i de? har du?
3. gitter i cs frontfanger?
har spurt på min nærmeste Toyota forhandler ang det ovenfor, men de sier det ikke er å skaffe..

har du? vet du om noe? alle tips taes i mot med stor takk =)
 #426188  av God
 
1.Pakninger skal jo ikke være noe problem å få bestilt hos Toyota, men så har jeg bare bestilt motorpakninger da.. Toyota har kanskje litt stiv pris, men det er bare å høre med dem.

Du kan også finne en delebil og ta pakningene derfra, om du vil gjøre det billigst mulig. Mener det er samme pakningene på st182 og st185. Bare pass på at pakningene ikke er veldig slitt!

2. Disse kan du også finne på en delebil eller på Ebay.

3. Gitter kan du lage selv uten problem. Kjøp gitter fra biltema og kutt det ut i riktig størrelse og form. :) Jeg skal gjøre det samme med min CS fanger!
 #426548  av mats_24
 
fått tak i pakniger og gitter på toyota. litt stiv pris, men det får bare være, var en løsning det med å kjøpe gitter og klippe det til og lime, MEN så har du meg da, er ikke sånn det skal være. må ha ting helt 100 i orden når jeg setter sammen et karrosseri.. har jo en delebil som pakningene sitter på, men de er jo ikke akkurat freshe etter 20 år, så kjøpte nye.. fikk også tak i nye innerskjermer på toyota=) reiser å henter det i morgen, må ut med 3 og en halv bilpeng, men der er det verdt.. leter fortsatt etter de 2 små plastik dekslene som skal være i bunn i bakkant i forskjermene.. de har gått ut hos toyota =(