TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tips til kjøp av div kjøling til CS

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #428597  av fdfx3
 
Oi! tror kanksje det beste og billigste bare er å få tak i en brukt ja, jeg skulle ha prøvd den HTS 2000'n selv jeg, tviler på at det kan fungere så bra som dem skal ha det til da, men om det gjør det så er det jo genialt.
 #429811  av fdfx3
 
TomStoffen skrev:Noen som har et bilde av hvordan IC-radatoren er festet?
Den skal vel ligge utenpå AC-condenseren, men ser ikke ut til å finne festet.

Takker til alle som har bidratt i denne tråden :)
Jeg kan forsøke og ta ett bilde av bilen min om du vil?, men det er vell kanskje ikke så mye til hjelp da jeg ikke har AC?
 #429821  av TomStoffen
 
fdfx3 skrev:
TomStoffen skrev:Noen som har et bilde av hvordan IC-radatoren er festet?
Den skal vel ligge utenpå AC-condenseren, men ser ikke ut til å finne festet.

Takker til alle som har bidratt i denne tråden :)
Jeg kan forsøke og ta ett bilde av bilen min om du vil?, men det er vell kanskje ikke så mye til hjelp da jeg ikke har AC?
Nei, da blir det vel ikke mye til hjelp - med mindre du pleide å ha AC og/eller IC-radiatoren henger på originale fester?
Uansett sier jeg ikke nei til ett bilde, med mindre det blir for mye bry for din del!
 #429826  av fdfx3
 
Jeg skal se hva jeg kan få til i løpet av dagen i morgen, bilen står uten radiator (motor). så da kan det kanskje være mulig å få tatt ett bilde

Nei bilen har aldri hatt AC, men IC radiatoren sitter festet slik den skal originalt.
 #429859  av fdfx3
 
Har nå forsøkt å ta noen bilder, hvor vellykkede de ble vet jeg nå ikke da, måtte bruke tlf så...
I og med at noen bilder er tatt for i fra og noen bak fra så har jeg merket bildene med tekst og røde piler.
HF nedre hjørne (pasasjer side)
HF nedre hjørne (pasasjer side)
040620132264.jpg (338.78 kiB) Vist 2674 ganger
Vf. øvre feste
Vf. øvre feste
040620132271.jpg (1015.67 kiB) Vist 2674 ganger
Hf. øvre
Hf. øvre
040620132272.jpg (330.37 kiB) Vist 2674 ganger
Vf nedre.
Vf nedre.
040620132286.jpg (185.33 kiB) Vist 2674 ganger
Dersom du synes det er vanskelig å se ordentlig på noen av bildene eller på alle, så er det bare å si ifra så skal jeg se om jeg kan få tatt noen tydligere bilder av de festene du trenger flere bilder av.