TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Setetrekk til GT4 CS

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #428084  av larsst185
 
Er det noen som vet om setetrekk (grått skinn) er å skaffe til GT4? Er gått ut av produksjon og skal vel godt gjøres at en salmaker klarer å matche farge osv når det kun er førerstolen jeg trenger nytt skinn til.
 #428090  av Andrepedersen
 
larsst185 skrev:Er det noen som vet om setetrekk (grått skinn) er å skaffe til GT4? Er gått ut av produksjon og skal vel godt gjøres at en salmaker klarer å matche farge osv når det kun er førerstolen jeg trenger nytt skinn til.

Du får kjøpt nye på ebay, eller hos LSC interiors feks. Fra england. De klarer å mtache oem farge.
 #428327  av roxbury
 
Har pratet med skinnspesialisten. Han skal fornye de etter de er sydd, men jeg må til salmaker for å sy de sammen.

Har du prøvd å ta av selv?
 #428418  av fdfx3
 
Jeg har ikke gjort det på min bil, men har gjort det mange ganger på andre Toyotaer og det bruker å være ganske enkelt, du må ofte skru ut setet og plastikk og spaker/hjul for justering på siden av setet, da skal du tilslutt kunne se hvordan det sitter festet. mener det skal være stål/ kobber kroker,spilnter eller hva enn du vil kalle dem såm du må løsne, da alle disse er løse skal du kunne dra trekket oppover ryggen og tilslutt av setet, er som regel ganske tight så det går ikke nødvendigvis kjempe lett men bare ta deg tid så får du det sikkert til.
skal ikke være så veldig vanskelig.