TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sleepyeyes :D

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #431657  av Celica 2,0
 
Hei! hvordan kan jeg få vippe lyktene på min celica gti til å stå i sleepyeyes nor de egentli skal være lukket og fortsatt kan vippe de helt opp ? :) Takker for svar :wink:
 #431664  av fdfx3
 
Celica 2,0 skrev:Hei! hvordan kan jeg få vippe lyktene på min celica gti til å stå i sleepyeyes nor de egentli skal være lukket og fortsatt kan vippe de helt opp ? :) Takker for svar :wink:
Tror man kan gjøre det ved å forte seg å vri bryteren over i parklys eller noe sånt da den enten er på vei opp eller ned, det var en annen Celica eier som viste meg det på bilen min en gang, men jeg fulgte ikke så nøye med på hva han gjorde da jeg ikke synes sleepyeyes ser no tøft ut.
Men vet han måtte prøve ett par ganger for å få det til, det må times helt riktig tror jeg.
Ellers så tror jeg det er å få kjøpt sleepyeyes kit, har hvertfall sett det til Nissan 200SX S13 før.
 #431667  av ArildM
 
Flere måter å gjøre dette på, enten ved å kjøpe egne kit, eller å gjøre slik som nevnt over (slå lysa over i park akkurat når de er i ferd med å gå nedover). Kan også fjerne sikringen som vipper lyktene opp og ned for å få de til å stå i en posisjon permanent. Men det ser litt jalla ut synes jeg :wink:
 #431706  av Andrepedersen
 
Nja, det funker ikke så godt.
Det du må gjøre for å få det skikkelig er å korte inn staga. :)
 #431708  av ArildM
 
Litt trøblete å få den eu godkjent med lytkene på halv12 :mrgreen:
Kjøp deg et sånt kitt med et potmeter, så kan du regulere høyten nøyaktig fra bilen.