TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Her er min 96 Celica 1.8 (og planer)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #432584  av Tort1llaboy
 
Sarlacc skrev:
Tort1llaboy skrev:... Håper dette forumet er mere aktivt å seriøst en di andre:)
Aktivt: Ja, her skjer det ting!
Seriøst: øøøh... Joa....

Velkommen! Kul bil :-)
Takk :)
 #432585  av FT86
 
Velkommen skal du være! Svart bil og gull felger er jeg personlig en stor fan av :)
 #432586  av Tort1llaboy
 
FT86 skrev:Velkommen skal du være! Svart bil og gull felger er jeg personlig en stor fan av :)
Takk takk :) RÃ¥tt med gull felger.
Falt litt for matt bronze
 #432589  av fdfx3
 
Tort1llaboy skrev:
FT86 skrev:Velkommen skal du være! Svart bil og gull felger er jeg personlig en stor fan av :)
Takk takk :) RÃ¥tt med gull felger.
Falt litt for matt bronze
Er mye billig på ebay og hvertfall av merket Rota, Her er en annen felg som kanskje er noe å vurdere, er kanskje ikke den kuleste felgen som fins men det er en av de letteste du kan kjøpe for en vettu penge noe som er bra for performance: http://www.ebay.com/itm/ENKEI-RPF1-RIMS ... cf&vxp=mtr

Lette felger er kanskje spesielt viktig på en såpass motorsvak bil (gir raskere aks)
men dette er kanskje ikke så viktig for deg som for meg, anyways felgen fåer i gull, sølv og svart dersom du skulle være interisert.
 #432592  av Tort1llaboy
 
fdfx3 skrev:Er mye billig på ebay og hvertfall av merket Rota, Her er en annen felg som kanskje er noe å vurdere, er kanskje ikke den kuleste felgen som fins men det er en av de letteste du kan kjøpe for en vettu penge noe som er bra for performance: http://www.ebay.com/itm/ENKEI-RPF1-RIMS ... cf&vxp=mtr

Lette felger er kanskje spesielt viktig på en såpass motorsvak bil (gir raskere aks)
men dette er kanskje ikke så viktig for deg som for meg, anyways felgen fåer i gull, sølv og svart dersom du skulle være interisert.
Di var ikke Ille di heller. men vill ha 5 eller 6 spoke på felgene.
Tror frakten kommer til å bli dyrere en felgene på ebay. utn å vere velldi sikker.
 #432603  av Tort1llaboy
 
fdfx3 skrev:Okay, skjønner. Ser ut som om at på de RPF-1 felgene hvertfal så er frakta 60-80 dollar hos de rimligste selgerene.
Det var jo en super pris egentlig. men tro om dette er noe som vil bli stoppet i tollen? har vert helig med di bestilingene fra ebay. men dette er vel kansje noe tollerne vil peke på?
 #432605  av fdfx3
 
Tort1llaboy skrev:
fdfx3 skrev:Okay, skjønner. Ser ut som om at på de RPF-1 felgene hvertfal så er frakta 60-80 dollar hos de rimligste selgerene.
Det var jo en super pris egentlig. men tro om dette er noe som vil bli stoppet i tollen? har vert helig med di bestilingene fra ebay. men dette er vel kansje noe tollerne vil peke på?
Det er helt ramndom det der, jeg har fått toll på pakker som bare såvidt bikker 200kr og har IKKE fått toll på pakker for over 10 lapper så du vet aldri, men det er alltid best og ta utgangspunkt i at du får det, så er det bare en ekstra bonus dersom du ikke får det.
En kamerat slapp toll på ei pakke på 22.000kr

Mange ganger blir det du kjøper billigere selv med toll, enn det ville vært å kjøpe det i dette sinnsyke landet vi bor i. :wink:
 #432615  av Tort1llaboy
 
fdfx3 skrev:Det er helt ramndom det der, jeg har fått toll på pakker som bare såvidt bikker 200kr og har IKKE fått toll på pakker for over 10 lapper så du vet aldri, men det er alltid best og ta utgangspunkt i at du får det, så er det bare en ekstra bonus dersom du ikke får det.
En kamerat slapp toll på ei pakke på 22.000kr

Mange ganger blir det du kjøper billigere selv med toll, enn det ville vært å kjøpe det i dette sinnsyke landet vi bor i. :wink:
SÃ¥pas. da har du vert heilding. men det kommer sikker litt me hva man bestiller.

Har bestilt us blinker modul nu ;)
 #433148  av Tort1llaboy
 
Der fikk jeg montert Us blinkers på Biln :)
Sorry for dårlig kvalitet men det vises nå:)
[youtube][/youtube]
 #433216  av Tort1llaboy
 
ArildM skrev:Kult :)
takk :)
blei veldig fornøyd :)
 #435909  av Tort1llaboy
 
Da var en ny motor kommen i hus. Da blir det noe og gjøre hjemme i vinter, Gledes :D

Noen tips til plasser man kan kjøpe deler?
 #435923  av ArildM
 
Toyota, Ebay, Fensport, Twosrus +++ :)